روز جهانی قدس روز امید ملت های مظلوم و ستمدیده است

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۲:۵۱
کد خبر: ۴۲۳۹۳۰
روز جهانی قدس روز امید ملت های مظلوم و ستمدیده است
معاون فرماندار چرداول با بیان این روز قدس روز امید ملت های مظلوم است، گفت: اتحاد و همبستگی تنها راه نجات مردم مسلمان و ستمدیده فلسطین از ظلم و ستم استعمار و صهیونیست است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-الیاس فتاحی روز سه شنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی ادارات فرهنگی و مذهبی شهرستان در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس در این شهرستان گفتند: روز قدس ابتکار به یادماندنی و بزرگ امام خمینی (ره) در تحقق آزادیخواهی و مبارزه با ظلم و استبداد است.

وی اظهار کرد: با وجود گذشت سه دهه از این اتفاق تاریخی نه تنها روز جهانی قدس از یادها نرفته بلکه هر سال با شکوه خاصی در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی برگزار می شود. فتاحی تاکید کرد: قدس سمبل مظلومیت خواهی در جهان است و امید همه مظلومان و ملت های ستمدیده به این روز و حرکت خروشان ملت بزرگ ایران است.

وی اتحاد و همدلی مسلمین را برگ برنده و راه نجات مردم فلسطین از ظلم رژیم صهیونیستی و غاصب اشغالگر قدس دانست و گفت: روز قدس احیاگر حس انسانیت و مبارزه با ستم و بیداری است و مبارزه تا رهایی ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت. معاون فرماندار چرداول با تاکید بر وجود و ظهور گروه های تکفیری در خاورمیانه و کشتار مردم بی گناه یادآور شد: امید و چشم آزادی خواهان به حضور باشکوه مردم در روز قدس دوخته شده و حمایت از مظلوم بعنوان سیاست راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی یک تکلیف شرعی، ملی و سیاسی است.

فتاحی اضافه کرد: تمهیدهای لازم اعم از هماهنگی بین ادارات جهت حضور پر شور در مراسم و فراخوان ادارات دارای جامعه هدف و تحت پوشش، تدابیر ترافیکی و انتظامی، استقرار واحدهای خدمات رسان، بهداشتی و هلال احمر در مسیر راهپیمایی و اطلاع رسانی در خصوص زمان، مسیر حرکت و ساعت شروع راهپیمایی در سرابله مرکز شهرستان و مراکز بخشهای تابعه شهرستان اتخاذ شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز