۲ تن مواد غذایی بین خانواده زندانیان آبدانان توزیع شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۲:۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۲۴۳۳۹
۲ تن مواد غذایی بین خانواده زندانیان آبدانان توزیع شد
مسئول انجمن حمایت از زندانیان آبدانان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 2 تن انواع مواد غذایی میان خانواده های زندانیان این شهر ستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- یاور طاهری اظهار کرد: این میزان مواد غذایی شامل قند، چای، روغن، برنج، رب گوجه، سویا، لوازم بهداشتی، مواد پروتئینی و شوینده بود که با مشارکت خیران منطقه جمع آوری و با نظارت مقامات قضایی توزیع شده است.
وی ارزش ریالی این مقدار مواد غذایی را 200 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ضمن پرداخت مبلغ 35 میلیون ریال وجه نقد بعنوان عیدی، سه نوبت سبد مواد غذایی به ارزش 100 میلیون ریال بین خانواده های زندانیان این شهرستان توزیع شد.
مسئول انجمن حمایت از زندانیان آبدانان با اشاره به مشکلات خانواده های زندانیان گفت: با هماهنگی و پیگیری رئیس دادگستری شهرستان تلاش می کنیم با احداث ساختمان اداری انجمن، زمینه ایجاد اشتغال آبرومندانه برای زندانیان با استفاده از کمک های مردمی را فراهم کنیم.
طاهری با اشاره به آزادی یکی از زندانیان مالی در شب شهادت حضرت علی (ع) یادآور شد: یکی از خیران شهرستان بنام سید عبدالله عبدالهی 400 میلیون ریال از یک زندانی طلب داشت که با پیگیری های بعمل آمده به حرمت شب شهادت مولای متقیان از طلب خود گذشت تا فرد بدهکار به آغوش گرم خانواده باز گردد.
وی رسیدگی به امور قضایی، مشکلات مالی، امور رفاهی و فعالیت های تربیتی خانواده های زندانیان را مهمترین دستور کار انجمن حمایت از زندانیان آبدانان اعلام کرد و افزود: بزودی با برگزاری جشن گلریزان و جذب مشارکت های نقدی خیران و مردم نیکوکار زمینه آزادی تعدای از زندانیان جرایم مالی این شهرستان فراهم می شود.
وی هدف از تشکیل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آبدانان را حمایت از خانواده زندانیان دانست و گفت: تمام رسالت ما در انجمن زندانیان غیر عمد شهرستان آبدانان این است که بتوانیم گامی در جهت خدمت رسانی به خانواده های این زندانیان داشته باشیم و بتوانیم از آسیب های اجتماعی که در مسیر زندگی برایشان به وجود می آید جلوگیری کنیم.
وی تاکید کرد: امسال با مساعدت افراد خیر و تلاش انجمن حمایت از زندانیان سه زندانی جرایم مالی و غیرعمد در این شهرستان آزاد و به آغوش خانو اده بازگشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز