بررسی طرح تکاپو با حضور صندوق کارآفرینی امید استان ایلام

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۶:۲۲
کد خبر: ۴۲۴۴۱۰
بررسی طرح تکاپو با حضور صندوق کارآفرینی امید استان ایلام
جلسه توسعه کسب وکار ،اشتغال پایدار(طرح تکاپو) با حضور دکتر عسکری معاون توسعه اقتصادی استاندار، آقای زرگوش مدیر کل اداره تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان ، آقای جعفر شرف خانی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام و سایر اعضای کارگروه در محل دفتر معاون استاندار برگزار گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- در این جلسه آقای دکتر عسکری معاون افتصادی استاندار گفت که بایستی طور ی برنامه ریزی شود که انطباق کاملی بین عرضه و تقاضای بازار کار در استان برقرار شود. ایشان افزود میتوان با رویکردی مناسب در زمینه های خدمات،صنعت وبخش کشاورزی استان ،بسته بندی محصولات ،طرح پذیرش زوار ،صنعت گردشگری و گوهر تراشی را مدیریت و باعث رونق اقتصادی در این زمینه ها برای استان گردید.

آقای شرف خانی مدیر صندوق استان ایلام با بیان سیاست های صندوق در راستای حمایت از کسب وکار های خرد وکوچک در تمامی بخشها ، گزارشی از عملکرد صندوق استان در جهت اشتغال پایدار که مولد محرک اقتصادی کسب وکار می باشد را ارائه نمود. ایشان افزود ترزیق منابع مالی قرض الحسنه  و تامین هزینه های طرح و حمایت کامل از ایجاد تا تولید محصول طرح های اشتغالزا از اهداف صندوق می باشد.

وی ادامه داد که صندوق با مطالعه ای  از وضعیت اشتغال استان ایلام و با رصد کردن کسب وکارهای رسمی و غیر رسمی در استان و شناسایی ظرفیت ها و مزیت های مناطق مختلف استان از جمله روستاها  گامی مهم و موثر در زمینه حمایت از کسب وکار ها در جهت اشتغالزایی پویا وهدفمند برداشته است .

آقای جعفر شرف خانی  در این جلسه اعلام آمادگی نمود که صندوق کارآفرینی امید تمامی حوزه های کسب وکار که زمینه اشتغالزایی پایدار که نقشی در تحرک اقتصادی استان  داشته باشند  را مورد حمایت کامل خود قرار دهد. در پایان مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام از اعضای کارگروه طرح تکاپو خواست که با همکاری وتعامل بیشتر ، زمینه کاهش فقر ،بهبود وضعیت معیشتی و بهبود وضعیت کسب وکار در استان را فراهم نمائیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز