سردبیر شدن جوان دهلرانی در یک ژورنال معتبر بین المللی

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۲:۳۴
کد خبر: ۴۲۶۲۳۰
سردبیر شدن جوان دهلرانی در یک ژورنال معتبر بین المللی
جوان دهلرانی سردبیر (Editor-in-Chief) یک ژورنال معتبر بین المللی در حوزه تکنولوژی علوم دارویی با ایندکس اسکاپوس شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- دکتر محمود بهمنی دانش آموخته دکتری دامپزشکی و دانشجوی دکتری تخصصی میکروبیولوژی پزشکی، سردبیر ژورنال معتبر بین المللی International Journal of Pharm Tech Research کشور هند شد. 

دکتر بهمنی جوان دهلرانی در کارنامه خود چاپ بیش از 170 مقاله ISI، PubMed و Scopus، جوان نمونه دهلران در سال 1387، پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد شهرکرد در سال 1388، پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی طی سالهای 1391 و 1392، رتبه دوم جشنواره کشوری تحقیقات علوم پزشکی رازی در سال 1392، پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سال 94، مولف 5 جلد کتاب چاپ شده در ایران (انتشارات دانشگاه تهران و...) و آلمان، مخترع 3 دارو و عضو هیات تحریریه ژورنال های بین المللی در آمریکا، آفریقای جنوبی، هند و بنگلادش و بنگلادش را دارا می باشد. 
 
دکتر بهمنی دارای شاخص اچ ایندکس 31 می باشد که در سال گذشته موفق به پیوستن در لیست دانشمندان موفق دنیا بر اساس پایگاه استنادی اسکاپوس آمستردام هلند شده بود.
 
خبرگزاری برنا  به نمایندگی از تمام مردم شهرستان دهلران و استان ایلام این موفقیت بزرگ را به ایشان تبریک گفته و برای ایشان و سایر جوانان پرافتخار استانمان آرزوی موفقیت روزافزون می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز