کارآفرینی از محوری ترین راهبردهای تحقق اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۰:۴۸
کد خبر: ۴۲۷۳۰۵
کارآفرینی از محوری ترین راهبردهای تحقق اقتصاد مقاومتی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری ایلام گفت: مقوله کارآفرینی از محوری ترین راهبردهای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- حشمت اله عسگری روز دوشنبه در نشست کارآفرینی اظهار کرد: موضوع کارآفرینی در بند یک و 2 اقتصاد مقاومتی به صراحت ذکر شده و مورد تاکید قرار گرفته است.
وی افزود: بحث کارآفرینی منجر به خلق ثروت و ایجاد اشتغال پایدار می شود و در مجموع 24 بند اقتصاد مقاومتی در پنج یا شش بند به صراحت به این موضوع تاکید شده است.
وی ادامه داد: ایده های خوبی در استان ایلام وجود دارد، اما در عمل شکل نمی گیرند و در نطفه از بین رفته و منجر به کار آفرینی نمی شود.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مقوله کار و کارآفرینی باید از آموزش و پرورش شروع شود چراکه اگر کار را خوب تعریف کنیم، فرهنگ آن ترویج می یابد و با بهره گیری از خلاقیت و نبوغ افراد می توان به ایده خلاق و کار آفرین دست یافت.
عسگری یادآور شد: کارآفرینی در بعضی جاها در فرمت داوری نمی گنجد ، باید همه محورها را با یک وضع نگاه نکنیم، محوری همچون آی سی تی یک محور قالب است که جای کار و طرح ایده دارد و می تواند منجر به خلق کار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز