آگاهی عمومی درباره آسیب‌های اجتماعی ارتقاء یابد

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۱:۲۲
کد خبر: ۴۲۷۳۴۱
آگاهی عمومی درباره آسیب‌های اجتماعی ارتقاء یابد
جعفرداراب خانی معاونت پیشگیری دادگستری استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار برنا ____ایلام با بیان اینکه: در بحث پیشگیری از جرم یکی از اهداف اصلی معاونت پیشگیری دادگستری استان این است که آسیب‌ها را کاهش و جلوی آنها را بگیریم، اظهار کرد: پیشگیری هزینه نیست بلکه سرمایه‌ای برای آینده است و بایستی تمام جامعه در این امر بسیج شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- جعفرداراب خانی معاونت پیشگیری دادگستری استان ایلام بیان اینکه: در بحث پیشگیری از جرم یکی از اهداف اصلی معاونت پیشگیری دادگستری استان این است که آسیب‌ها را کاهش و جلوی آنها را بگیریم، اظهار کرد: پیشگیری هزینه نیست بلکه سرمایه‌ای برای آینده است و بایستی تمام جامعه در این امر بسیج شوند.

وی با بیان اینکه آسیب‌ها می‌توانند بسترساز جرائم  باشند، افزود: در ارتقای پیشگیری از آسیب‌ها بایستی آگاهی عمومی ارتقاء یابد و خانواده، مدرسه، جامعه و مسئولین و متولیان فرهنگی وظیفه دارند بُعد جسمانی و روحانی فرزندان خود را پرورش دهند تا به غایت برسند.

معاون پیشگیری دادگستری ایلام گفت: نیاز است خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود حساسیت داشته باشند و به این انتظار ننشینند که پلیس و دستگاه قضا بتواند فرزندانشان را از مسائل نجات دهد، هیچ کسی از خود خانواده نسبت به فرزندان دلسوزتر نیست.

وی تصریح کرد: دشمن با هجمه سنگینی وارد شده و بایستی برای مقابله با این مهم در حوزه فرهنگ، اقتصاد و مسائل اخلاقی هوشیار بود و با مسائل آشنایی داشته و پیشگیری کنیم.

داراب خاخی با بیان اینکه بحث اعتیاد مهم و چشمگیر است، بیان کرد: امروز مواد صنعتی یکی از خطرناک‌ترین مواد است که برای جامعه سم محسوب می‌شود و مسئله‌ای همه‌گیر بوده و دشمن هر روز با یک اسم خاص مواد صنعتی تولید می‌کند.

وی گفت: قوام و نجات یک جامعه نسل جوان و پویاست که باید از این هجمه دشمن به دور باشند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز