مدیرکل بهزیستی ایلام:

دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری بیشتری با بهزیستی داشته باشند

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۲:۲۱
کد خبر: ۴۲۹۳۴۸
دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری بیشتری با بهزیستی داشته باشند
مدیرکل بهزیستی ایلام بر لزوم افزایش همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان با بهزیستی ایلام تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-فرهاد قیصربیگی  اظهار داشت: بهزیستی ایلام برای رفع مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت خود برنامه‌های مختلفی را تدوین و طراحی کرده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: ایجاد مسکن برای افراد زیر مجموعه حمایتی بهزیستی یک قانون است و همه دستگاه‌های متولی امر ساخت مسکن موظف به همکاری با بهزیستی هستند.

وی ادامه داد: نحوه ارائه خدمات به افراد زیر پوشش بهزیستی بدون تحمیل هرگونه هزینه بوده که باید مد نظر دستگاه‌های خدماتی قرار گیرد به عنوان مثال اشتراک‌های آب و گاز، تلفن و ... باید به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار گیرد.

این مسوول اضافه کرد: این فرایند تا دی ماه سال گذشته از سوی مسوولان امر مورد توجه قرار گرفت اما از آن تاریخ به بعد هیچگونه خدمت رایگانی به مددجویان بهزیستی از سوی این دستگاه‌ها صورت نگرفته است.

قیصربیگی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت رسمی به بهزیستی ایلام اعلام کردند که از آن تاریخ به بعد امکان ارائه خدمات رایگان به مددجویان بهزیستی وجود ندارد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات فوق‌الذکر به مددجویان از طریق صرف اعتبارات درون سازمانی بوده که این در حالی است که این میزان اعتبار هزینه شده می‌توانست در جای دیگری برای مددجویان هزینه شود.

این مسوول اضافه کرد: از مسوولان امر درخواست می‌شود در این راستا همانند گذشته همکاری بیشتری با سازمان بهزیستی استان ایلام در راستای ارائه خدمات به مددجویان داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز