پیام های پیدا و پنهان فروش آب سنگین ایران به آمریکا/گارد کنگره برای کاخ سفید درباره خرید آب سنگین از ایران

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۶:۳۳
کد خبر: ۴۳۰۸۹۱
پیام های پیدا و پنهان فروش آب سنگین ایران به آمریکا/گارد کنگره برای کاخ سفید درباره خرید آب سنگین از ایران
نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام فروش آب سنگین ایران به آمریکا این است که ما می توانیم از این پس وارد عرصه داد و ستد هسته‌ای با کشورهای پیشرفته شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-جلال میرزایی ، در خصوص فروش آب سنگین ایران به آمریکا، اظهار داشت: در این زمینه نگاه ما این است که در عرصه صنعت هسته ای در جهان بتوانیم حرف برای گفتن داشته باشیم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه صنعت هسته ای هزینه ها و سرمایه گذاری های زیادی را انجام داده و برخی نیز عنوان می کردند که ایران در این زمینه دستاورد جالب توجهی را نداشته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فروش آب سنگین ایران به آمریکا نشان می دهد که صنعت هسته ای در ایران به نقطه ای قابل اتکا رسیده است و نیاز است که تعاملاتی را در این زمینه انجام دهیم.

میرزایی متذکر شد: پیام فروش آب سنگین ایران به آمریکا این است که ما می توانیم از این پس وارد عرصه داد و ستد هسته‌ای با کشورهای پیشرفته شویم و حرف هایی برای گفتن داریم.

وی به تحرکات پارلمانی آمریکا برای ایجاد مانع بر سر راه فروش آب سنگین ایران به آمریکا اشاره کرد و گفت: موضع مجلس نمایندگان آمریکا در این زمینه که مخالف با عملکرد دولت این کشور است، نشان می دهد که اقدامات تحریک آمیز علیه ایران همچنان ادامه دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اقدامات تحریک آمیز به منظور انزوای ایران انجام می شود که تحت تاثیر لابی‌های صهیونیستی و عربستان قرار دارد. ادامه‌ی داد و ستدهای هسته ای به نفع صنعت هسته ای کشور است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر اقتصادی این موضوع در مقابله با بسیاری از صادرات دیگر کشور، سطح پایینی دارد ولی اهمیت صنعت هسته ای و ورود ایران به بازار جهانی هسته ای بسیار مثبت است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز