بازدید نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی ایلام

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۳۰۹۶۲
بازدید نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی ایلام
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام گفت : در راستای اجرایی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید و اشتغالزایی در استان نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-"مرتضی دارایی"افزود : خوشبختانه اکنون  مسوولان ارشد استان و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای به صنعت و شهرکهای صنعتی دارند که همین امر موجب جذب سرمایه گذران و براه افتادن  نهضت سرمایه گذاری در استان شده است.

دارایی بیان داشت : تلاش شرکت شهرکهای صنعتی این است که با همراهی ، همکاری وحمایت مسوولان و نمایندگان محترم و مدیریت جهادی ، مشکلات ، تنگناهای و کمبودهای بخش صنعت بویژه در شهرکهای صنعتی را مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت : رونق بخشی به واحدهای راکد و غیرفعال استان ، تامین مواد اولیه با قیمت مناسب ، تولید محصولات با رویکرد صادرات و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مهمترین دغدغه های مسوولان استان برای پیشرفت بخش صنعت است.

"سلام امینی" اظهار داشت : امید است که با شکوفایی و پویایی بخش صنعت بتوان درصد بیکاری استان را کاهش و شرایط اشتغالزایی برای جوانان جویای کار فراهم شود.

 

نظر شما