مدیرکل صدا و سیمای ایلام:

رسانه‌ها در قبال همه دستگاه‌های امدادرسان وظیفه سنگینی دارند

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۱:۱۳
کد خبر: ۴۳۱۰۴۵
رسانه‌ها در قبال همه دستگاه‌های امدادرسان وظیفه سنگینی دارند
مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: رسانه‌ها در قبال همه دستگاه‌های امدادرسان وظیفه سنگینی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-علیرضا شیروی ظهر امروز در نخستین جشنواره رسانه و بهزیستی که در سالن اجتماعات بهزیستی استان ایلام برگزار شد اظهار داشت: رسانه‌های فعالی در استان ایلام وجود داشته و در حال تلاش و تکاپو برای انتشار اخبار هستند.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام خاطرنشان کرد: عنایت مسوولان امر باید به حوزه رسانه‌ها بیش از گذشته شود تا شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه استان ایلام در همه بخش‌ها باشیم.

وی ادامه داد: در قرن گذشته رسانه را منبع قدرت می‌نامیدند، در آن قرن که متعلق به قرن اتم بود همه مسایل را با انرژی اتمی مقایسه می‌کردند و عنوانی را که برای رسانه انتخاب کرده بودند «بمب اتم رسانه» بود.

این مسوول اضافه کرد: در قرن گذشته به واسطه اهمیتی که برای رسانه‌ها قایل بودند این نام را برای او انتخاب کرده بودند اما در دوران اخیر و دوران پسا اتم و ... رسانه‌ها را نه تنها منبع قدرت بلکه خود قدرت می‌دانند.

شیروی تصریح کرد: رسانه قدرت زیادی دارد و همه با رسانه ارتباط دارند و این رسانه از یک کانال تلگرامی کوچک شروع می‌شود تا می‌رسد به صدا و سیما و ... ، نیروهای سیاسی و مقامات رسمی اجتماعی، فرهنگی و ... از کانال رسانه‌ها مطالب خود را پیگیری کرده و این بار سنگینی را به دوش رسانه‌ها گذاشته است.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: رسانه‌ها از جمله صدا و سیمای مرکز ایلام در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و ... فعالیت دارند و رسانه‌ها در مهندسی قدرت یک شهرستان کوچک نیز تأثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها نه تنها در مهندسی قدرت بلکه در جابه جایی قدرت نیز تأثیرگذار هستند و همه بر این تاثیرگذاری واقف هستند و در چارچوب بحث‌های کلی نظام از این ابزار استفاده خواهد شد.

این مسوول اضافه کرد: رسانه‌ها وظیفه مهمی در قبال بهزیستی و تشکل‌هایی که مرتبط با جامعه هدف بهزیستی هستند، داشته و باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند.

شیروی تصریح کرد: رسانه‌ها در قبال همه دستگاه‌های امداد رسان و ... در چارچوب کارآمدی نظام وظیفه سنگینی دارند که باید این نقش و وظیفه را به درستی ایفا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز