امام جمعه ایلام از رئیس جمهوری و نمایندگان مجلس بخاطر تصویب منطقه آزاد مهران قدردانی کرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۲۳:۳۸:۵۹
کد خبر: ۴۳۱۸۲۸
امام جمعه ایلام از رئیس جمهوری و نمایندگان مجلس بخاطر تصویب منطقه آزاد مهران قدردانی کرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از رئیس جمهوری، هیات دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخاطر تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: از تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان مردم استان و استاندار ایلام در ارتباط با تصویب یک فوریت طرح لایحه منطقه آزاد تجاری در مهران تشکر و قدردانی می کنیم.
وی اظهار کرد: همان گونه که دکتر روحانی در سفر استانی اوایل اردیبهشت سال 93 به ایلام وعده داده بودند، لایحه مناطق تجاری اقتصادی که مهران نیز در میان آنها است تهیه و به مجلس ارسال شد.
امام جمعه ایلام یادآور شد: هر چند سال گذشته این لایحه در مجلس بررسی و موفق به کسب رای نشد ولی یک فوریت این لایحه از تصویب نمایندگان مجلس دهم گذشت که امیدواریم به تصویب نهایی نمایندگان نیز در آینده نزدیک برسد.
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: تصویب نهایی ایجاد منطقه آزاد تجاری - اقتصادی مهران مهمترین مطالبه مردم استان ایلام از نظام است که در صورت تصویب می تواند در اقتصاد استان و رفع مشکل بیکاری تحول اساسی ایجاد کند.
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز توافق هسته ای ایران اسلامی با 1 + 5 افزود: یک سال از توافق هسته ای و شش ماه از اجرای برجام می گذرد اما هنوز آمریکایی ها به تعهدات خود عمل نمی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: آمریکایی ها در این مدت نه تنها به تعهدات خود پایبند نشدند بلکه تحریم های جدیدی نیز علیه ملت ایران تصویب کردند.
وی اضافه کرد: آمریکایی ها در طول این یک سال به بهانه های واهی از جمله حمایت از مقاومت و فعالیت های موشکی بیش از 70 تحریم جدید علیه ایران اسلامی اعمال کردند و هنوز هم تحریم های بانکی علیه کشورمان ادامه دارد.
حجت الاسلام لطفی گفت: آمریکایی ها بدنبال بهانه های مختلف و واهی هستند تا از زیر بار تعهدهای خود شانه خالی کنند اما همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر آنها بخواهند برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: دشمن فهمیده که رهبری و نظام بر اساس آموزه های اسلامی کوچک ترین ضعفی از خود نشان نمی دهد.
وی با اشاره به اینکه عقب نشینی در مقابل دشمن باعث گستاخی آنان خواهد شد، یادآور شد: امروز نظام اسلامی با اقتدار در برابر دشمن ایستاده و هیچ گونه تعلل و ضعفی از خود نشان نخواهد داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز