مصرف برق در استان ایلام از ۳۲۰ مگاوات گذشت

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۹:۴۷
کد خبر: ۴۳۲۱۳۸
مصرف برق در استان ایلام از ۳۲۰ مگاوات گذشت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از افزایش مصرف برق در استان خبر داد و گفت: میزان مصرف برق طی روزهای گذشته از 320 مگاوات نیز گذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-هادی شیرخانی اظهار کرد: مصرف برق در روزهای عادی و در ایام غیر پیک بطور معمول 200 مگاوات است که این میزان طی روزهای اخیر (پیک مصرف) از 320 مگاوات نیز گذشته است.
وی افزود: طی شبانه روز گذشته میانگین مصرف برق در سطح استان بیش از 290 مگاوات بود ، این در حالی است که میزان مصرف استاندارد آن 15 تا 20 درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام یادآور شد: مصرف برق با گرم شدن هوا افزایش می یابد و تلاش ما این است بدون کمترین مشکل روزهای گرم تابستان را پشت سر بگذاریم.
شیرخانی تاکید کرد: به کارگیری مولدهای مقیاس کوچک در تولید برق به صورت خودتامین در ساعات پیک بار، جمع آوری انشعابات غیرمجاز، رفع اتصالات سست، کاهش تلفات توان، تعدیل روشنایی معابر، تست لوازم اندازه گیری یماندی و عادی از جمله فعالیت های انجام شده این شرکت در راستای کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار است.
وی اضافه کرد: هم اکنون مصرف برق استان در حال سبقت گرفتن از تولید است که در این خصوص اگر مردم صرفی جویی نکنند، احتمال خاموشی وجود دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام افزود: هموطنان ایلامی برای بهره مندی همگان از برق، مدیریت مصرف را به ویژه در ساعت های اوج بار (ساعات 12 تا 16 و 20 تا 24) در دستور کار خود قرار دهند و با صرفه جویی در مصرف، صنعت برق را برای ارایه خدمت بهتر و تامین برق پایدار یاری رسانند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز