استاندار ایلام تاکید کرد

لزوم تسریع در اجرای ۱۴ پروژه تأمین آب در ایلام

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۳۸۱۴۰
لزوم تسریع در اجرای ۱۴ پروژه تأمین آب در ایلام
استاندار ایلام بر لزوم تسریع در اجرای 14 پروژه تأمین آب در ایلام تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام-محمدرضا مروارید امشب در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران رسانه‌های استان ایلام با اشاره به سالروز عملیات مرصاد اظهار داشت: با عنایت به اینکه این عملیات در شمال استان ایلام به وقوع پیوست و با عنایت به همسایگی با استان کرمانشاه شماری از هم‌استانی‌های ایلام نیز در این عملیات به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: پس از اینکه نظام تصمیم گرفت که قطعنامه را قبول کند، صدام بعثی تصور کرد اگر در این شرایط حمله کند احتمال تصرف بخشی از خاک کشورمان برای رژیم بعثی وجود دارد اما غافل از ایثارگری مردم ایلام در این عرصه نیز با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: صدام به خیال واهی خود قصد داشت با این عملیات بخشی از خاک کشور را تصرف کند تا در مذاکرات بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد که اینبار نیز خود و همدستانش با شکست بزرگی مواجه شد.

این مسؤول با اشاره به منتقدان دولت اضافه کرد: برخی از منتقدان تصور می‌کنند که بیشتر به نظام وفادار بوده و به طرفداران دولت تهمت ارتباط با غرب می‌زنند و در بیان انتقادات خود به سیاه‌نمایی می‌پردازند.

مروارید تصریح کرد: منتقدین در انتقاد به دولت ناآگانه وارد عرصه می‌شوند، در نظام اختلاف نظر وجود داشته و این اختلاف نظرها درون خانوادگی است و دولت‌های مختلفی نیز آمده و رفته‌اند.

استاندار ایلام گفت: نباید خدمات نظام از دیدگاه منتقدان فراموش شود و اکنون موقعیتی پیش آمده که رسانه‌های استان ایلام در گام اول به نظام و سپس به دولت یاری برسانند.

وی ادامه داد: دشمنان شرق و غرب در کنار تکفیری‌ها مشکلاتی را همواره به وجود آورده و با اضافه شدن پول عربستان به این وادی مشکلات متعددی ایجاد شده که باید همه با همدلی در راستای توسعه استان و کشور بکوشیم.

این مسوول با اشاره به دیدار با رئیس جمهور نیز اضافه کرد: ایلام در ردیف سه استان نخستی قرار گرفت که با رئیس جمهور دیداریرانجام شود، آذربایجان شرقی و لرستان و ایلام سه استانی بودند که استانداران این استان‌ها به صورت جداگانه با رئیس جمهور ملاقات کردند.

مروارید با بیان اینکه به مدت یک ساعت با رئیس جمهور ملاقات داشته است، تصریح کرد: رئیس جمهور در بدو ورود به اتاق ملاقات با وی از بنده سراغ مردم ایلام و سیل روی داده سال گذشته پرسید.

استاندار ایلام گفت: گزارشی از آتش سوزی جنگل‌‌های ایلام، سیل و زلزله و ریزگردها به استحضار رئیس جمهور ارائه شد و گزارش کاملی که پیشتر با کمک دستگاه‌های اداری استان تدوین شده بود در اختیار رئیس جمهور قرار گرفت.

وی ادامه داد: ایجاد راه آهن و 14 واحد تامین آب کوچک در استان ایلام از جمله مطالبی بود که بیش از دیگر موضوعات بر روی آنها تاکید شد چون اعتقاد دارم این دو موضوع نقش مهمی در توسعه استان ایلام دارد.

این مسؤول اضافه کرد: البته در موضوعات مختلف دیگری در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و ... نیز مباحث مهمی مطرح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز