در بازدید استاندار ایلام از شهرستان ملکشاهی انجام گرفت:

کلنگ زنی مجتمع آبرسانی به روستاهای گنبد و چم انار

۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۳:۳۳:۰۷
کد خبر: ۴۳۸۴۶۷
کلنگ زنی مجتمع آبرسانی به روستاهای گنبد و چم انار
در بازدید استاندار ایلام از شهرستان ملکشاهی مجتمع آبرسانی به روستاهای گنبد و چم انار کلنگ زنی انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام محمدرضا مروارید در حاشیه این ایین اظهار کرد: شهرستان ملکشاهی در مسیر توسعه و عمران قرار گرفته است
وی افزود: با توجه به طرح های خوبی که در ملکشاهی در حال اجرا است این شهرستان تازه تاسیس در مسیر توسعه و عمران قرار گرفته و فعالیت های عمرانی و خدماتی در آن سرعت گرفته است.
استاندار ایلام گفت: امسال اعتبارهای مناسبی به این شهرستان اختصاص یافته که مسئولان محلی باید از این اعتبارها به خوبی در جهت توسعه استفاده کنند.
وی بیان کرد: یکی از طرح های مهم این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان احداث دی کلینیک تخصصی است که با تزریق اعتبار تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید تا برای ارائه خدمات درمانی تخصصی به مردم مورد استفاده قرار گیرد.
استاندار ایلام روند بهسازی و روکش آسفالت جاده های ارتباطی این شهرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: طرح های راهسازی این شهرستان به سرعت در حال اجرایی شدن است.
مروارید از دیگر طرح های مهم این شهرستان را طرح انتقال آب شرب از سد ایلام به ملکشاهی اعلام کرد و گفت: اجرای این طرح مهم نیز روند رو به رشدی داشته است.
فرماندار ملکشاهی نیز در این آیین اظهار کرد: این طرح با اعتباری بیش از 14 میلیارد ریال دارای 6 کیلومتر خط انتقال است که با بهره برداری از آن بیش از سه هزار و 500 نفر از اهالی 2 روستای گنبد پیر محمد و چم انار سفلی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.
حسینعلی موسوی افزود: این طرح دارای مخزن 200 مترمکعبی ذخیره آب است که امیدورایم تا دهه فجر انقلاب اسلامی امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.
استاندار ایلام به همراه معاونان سیاسی، امنیتی و امور عمرانی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی روز پنجشنبه به شهرستان ملکشاهی سفر کرد و ضمن بازدید از برخی طرح های عمرانی و خدماتی در دست اجرا، در جریان روند فعالیت های عمرانی در این شهرستان قرار گرفت.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز