معاون عمرانی استاندار ایلام:

بالگرد امدادی هلال احمر سال آینده در ایلام مستقر می شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۱:۵۷
کد خبر: ۴۴۰۵۱۵
بالگرد امدادی هلال احمر سال آینده در ایلام مستقر می شود
ایلام- معاون عمرانی استاندار ابراز امیدواری کرد بالگرد امدادی هلال احمر سال آینده در این استان مستقر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- شاپور پولادی ظهر سه شنبه در جریان بازدید از مراحل احداث آشیانه بالگرد شهر ایلام اظهار داشت: سال گذشته تفاهم نامه ای میان استاندار ایلام با مدیرعامل سازمان هلال احمر منعقد شد که بر اساس این تفاهم نامه مشروط بر اینکه از محل اعتبارات استانی نسبت به احداث آشیانه بالگرد در استان اقدام شود، این سازمان نیز در نخستین فرصت نسبت به واگذاری بالگرد اختصاصی به استان ایلام اقدام خواهد کرد.

وی افزود: استان هم اکنون در حال انجام تعهد خود است و تا پایان سال مالی ۹۵ تلاش می شود روند اجرای این آشیانه تکمیل شود و امیدواریم سارمان هلال احمر نیز شرایط را برای استقرار بالگرد در استان برای سال ۹۶ مهیا کند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: بروز حوادث طبیعی همچون آتش سوزی جنگل ها ، زلزله و سیل در استان ایلام طی سال های اخیر لزوم استقرار بالگرد امدادی به منظور تسهیل در امداد رسانی به آسیب دیدگان و اطفای حریق با توجه به طبیعت خشن و کوهستانی ایلام را دوجندان کرده است.

مدیرکل بحران استان ایلام نیز در این بازدید گفت: پارسال ۹ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد و ۲۰ میلیارد ریال دیگر نیز امسال برای ساخت آشیانه بالگرد تخصیص یافته است.

احمد کرمی افزود: هم اکنون عملیات تسطیح زمین این آشیانه به مساحت چهار هکتار در حال انجام است و همزمان با هفته دولت کلنگ آغاز روند اجرایی آن نیز به زمین زده می شود.

 
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز