مسؤول برگزاری اولین جشنواره هندبال استان ایلام:

نتایج رقابت‌های جشنواره استانی هندبال در ایلام مشخص شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۸:۴۴
کد خبر: ۴۴۰۵۵۰
نتایج رقابت‌های جشنواره استانی هندبال در ایلام مشخص شد
مسؤول برگزاری اولین جشنواره هندبال استان ایلام گفت: نتایج رقابت‌های جشنواره استانی هندبال در ایلام مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- مسعود الماسی اظهار داشت: جشنواره استانی هیأت هندبال در ایلام برپا شد.

دبیر هیأت و مسؤول برگزاری اولین جشنواره هندبال استان ایلام گفت: این رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های ملکشاهی، ایلام، چرداول، بدره و آبدانان برگزار شد و شهرستان دهلران با وجود فعال بودن هیأت هندبال به دلایلی امکان حضور در مسابقات را پیدا نکرد.

الماسی استعدادیابی را یکی از اهداف این دور از رقابت‌ها عنوان کرد و ادامه داد:  خوشبختانه در بین خردسالان و نونهالان استعدادهای بسیار خوبی شناسایی شد که امیدواریم هیأت هندبال استان بتواند با اجرای برنامه‌های بلندمدت خود، ورزشکاران حرفه‌ای و شایسته‌ای را از بین این افراد تحویل جامعه ورزش استان و کشور دهد.

دبیر هیأت هندبال استان ایلام با اشاره به نتایج مسابقات و تیم‌های اول تا سوم جشنواره هندبال گفت: در رده سنی خردسالان، بانک تجارت آبدانان، بانک رفاه ایلام ، هیأت هندبال آبدانان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، در رده سنی نونهالان نیز هیأت هندبال چرداول، هیأت هندبال بدره و بانک رفاه ایلام بر سکوی اول تا سوم ایستادند، تیم بدره به عنوان تیم اخلاق جشنواره، همچنین سامان آزادی از بانک رفاه ایلام در رده خردسالان و بهروز طرزی‌فرد از هیأت هندبال ملکشاهی در رده سنی نونهالان به عنوان بازیکنان اخلاق شناخته شدند.

وی ادامه داد: امیررضا نوروزی از بانک تجارت آبدانان و علیرضا جهانی از هیأت هندبال چرداول، به ترتیب در رده‌های خردسالان و نونهالان فنی ترین بازیکنان جشنواره بودند،

عنوان اقای گل مسابقات هم به مبین نوروزی از هیأت هندبال آبدانان در رده خردسالان و علیرضا بیابانی از هیأت هندبال بدره در رده سنی نونهالان رسید.

 

 

نظر شما
نظرات
امیر حسین
|
-
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
هیچوقت نمیشود آقای گل را به نفر دوم داد .
درست است امیر رضا نوروزی فنی ترین بازیکن است .اما این دلیل نمیشود که شانزده گل او را نادیده گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| -
حالا که چی؟
عمران
|
-
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
تعداد گلها ۱۳گل بوده
ولی
چون مساوی بودن یکی او انتخاب کردیم
کسی و به تنهایی
اول یا دوم نبوده
از نظر کمیته مسابقات
آقای نوروزی امیر رضا فنی ترین بوده
حمید نوروزی
|
-
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
با سلام. از طرف خودم وامیر رضا نوروزی پسرم از زحمات مربی عزیز جناب آقای مجید سلیمانی صمیمانه تشکر میکنم .از مسوولین ورزش استان و شهرستان خواهشمندیم که قدر این مربی زحمت کش را بدانن و ایشان را برای ادامه کار یاری نمایند .چرا که ایشان بحق شایسته است
پاسخ ها
مسعود الماسی
| -
ضمن سپاس از زحمات شما جناب آقای نوروزی عزیز، ان شا الله حمایتهای شما از فرزند مستعدتان، آینده درخشانی را برایشان رقم خواهد زد. قطعا ما قدر و ارزش زحمات و شایستگی آقای سلیمانی را میدانیم. ان شا الله مسوولین ورزش آبدانان هم یاریگر ایشان باشند.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز