جلسه هماهنگی ذیحسابان با ریاست مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام

ذیحسابان، سفیران مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۸:۵۹
کد خبر: ۴۴۱۶۹۷
ذیحسابان، سفیران مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی
دومین جلسه عمومی ذیحسابان دستگاه های اجرایی به ریاست مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-  مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ضمن تبریک به صادق نورآبادی ، سرپرست جدید معاونت نظارت مالی و رییس خزانه معین استان ، برای ایشان آرزوی موفقیت و پیروزی کرد و از کلیه ی ذیحسابان درخواست همکاری و تعاملات هر چه بیشتر با این معاونت  را داشت.
علی سایه میری،  جابجایی ذیحسابان به منظور کسب و انتقال تجربه در دستگاههای مختلف را لازم  و ضروری دانست.
 ایشان در سخنانی ضمن اشاره به شان و جایگاه ویژه ذیحسابان در دستگاههای اجرایی، از آنان به عنوان سفیران مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی یاد کرد. 
وی نقش‌های متعددی را برای ذیحسابان برشمرد که از جمله مهم ترین آنان می‌توان به ارائه مشاوره و راهنمایی به مدیران دستگاه های اجرایی در انجام امور مالی، اجرای انضباط مالی و همچنین افزایش شفافیت اطلاعات مالی  دستگاه ها اشاره کرد.
وی تاکید کرد: فلسفه وجودی ذیحسابان این است که از طریق خود دولت بر دولت نظارت شود قبل از اینکه دستگاه های نظارتی سایر قوا به این موضوع ورود کنند.
وی به ذیحسابان توصیه کرد، در عین پایبندی به قانون، با مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی تعامل و همکاری سازنده داشته باشند. 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام اضافه کرد: ذیحسابان  باید با حرکت در راستای قانون بودجه سالانه و احکام و اهداف آن، از تضییع حقوق بیت‌المال جلوگیری نموده و مدافع آن باشند و همواره منابع دولت را به گونه‌ای هدفمند و مفید هدایت کنند.
نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان ایلام اظهار داشت: از ذیحسابان انتظار می‌رود، شأن و جایگاه وزارت امور اقتصادی و دارایی را با منش، رفتار و گفتارشان در سایر دستگاه ها حفظ نمایند و به عنوان الگویی شایسته برای مدیران و کارکنان آنها باشند. 

 صادق نورآبادی سرپرست معاونت نظارت مالی اداره کل نیز بر برگزاری منظم جلسات ذیحسابان تأکید نمود و این موضوع را موجب ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در نظارت مالی دانست.
نورآبادی در خصوص انتقال مانده وجوه مصرف نشده سال قبل نیز مطالبی را عنوان نمودند.
در ادامه جلسه کلیه ذیحسابان به بحث و تبادل نظر پرداختند از جمله ؛
محمد نبی جواهری  ذیحساب نوسازی مدارس،   در خصوص عدم اعتبار و تخصیص به موقع جهت تجهیز مدارس با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی  ، مطالبی  را عنوان نمودند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز