نخستین نشست کتابخوانی باخبرنگاران درروزخبرنگار

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۹:۵۱
کد خبر: ۴۴۲۲۵۰
نخستین نشست کتابخوانی باخبرنگاران درروزخبرنگار
در روز خبرنگار نخستین نشست کتابخوانی اصحاب رسانه با حضور جمعی از فعالان رسانه ای شهرستان چرداول دراداره کتابخانه عمومی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا، سلسله نشست‌های کتابخوان که در مناسبت‌های مختلف به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چرداول با هدف ترویج و تبلیغ کتاب‌خوانی در بین قشرهای مختلف مردم برگزار می‌شود و در این نشست‌ها افراد ضمن معرفی کتاب موردنظر خود خلاصه ای از آن را ارائه و بر مطالعه آن تاکید می‌کنند.

 در نشست کتابخوان تخصصی اصحاب رسانه که صبح امروز و با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان  برگزار شد، عباداللهی مسئول کتابخانه چرداول ، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران در پیشبرد اهداف سازمان‌های و دستگاه‌های نقش به سزایی دارند و از این رو از اصحاب رسانه استان و شهرستان می‌خواهیم تا در گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه با نوشتن مطالب خوب، یادداشت و اخبار ما را در رسیدن به اهداف اداره کل کتابخانه‌های عمومی یاری کنند.

عبادالهی بابیان اینکه :خدمات‌دهی در کتابخانه عمومی سرابله بصورت مداوم و همیشگی ادامه دارد ازجمله  خلاقیتهای این کتابخانه راه اندازی پیک موتوری کتاب و دیوار مهربانی کتاب در شهرستان میباشد که آثار مفیدی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در شهرستان داشته است

وی در پایان با ابراز تأسف از اینکه سرانه مطالعه در کشور بسیار پایین است، خواستار پیگیری رسانه‌ها در رفع این مشکل شد و بر لزوم گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه تأکید کرد.

به گزارش برنا؛ در این نشست کتاب‌های تاریخ روزنامه نگاران مجموعه مقالات،سید فرید قاسمی ،نشروویرایش نوشته عبدالحسین آذرنگ،ژورنالیسم تلوزیونی نوشته رابرت تیرل ،جستاری درراهبردها وچالشهای مطبوعات ایران نوشته دکتر سید محمد صحفی  ،توقیف مطبوعات ایران در گذر زمان تالیف بیژن خاکپور، توسط خبرنگاران به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است در پایان این نشست توسط عبادالهی ریئس اداره کتابخانه های چرداول وجواد محبت عضو شورای شهرستان  از سرپرستان وخبرنگاران خبرگزاریهای برنا،خبر آنلاین ،سایت تابناک،ایرنا، ومسئول روابط عمومی فرمانداری تقدیر بعمل  آمد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز