مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام:

آبفای شهری و روستایی ایلام بدهکارترین دستگاه‌ها به توانیر هستند

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۳:۳۷
کد خبر: ۴۴۳۴۳۶
آبفای شهری و روستایی ایلام بدهکارترین دستگاه‌ها به توانیر هستند
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان ایلام بدهکارترین دستگاه‌ها به شرکت توزیع برق ایلام هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-هادی شیرخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان ایلام بدهکارترین دستگاه‌ها به شرکت توزیع برق ایلام هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: وجود سد در پایین‌دست ایلام و تفاوت نزدیک به هزار متری این سد سبب می‌شود که آب از این سطح اختلاف برداشت شود و این نیازمند و مستلزم هزینه است.

وی ادامه داد: عمده‌ترین هزینه برداشت آب از این سطح نیز تنها هزینه برقی بوده که برای این شرکت‌ها هزینه‌بردار است و در بسیاری از مناطق کشور سدها در بالادست قرار داشته و برداشت آب هزینه کمتری دارد.

این مسؤول اضافه کرد: آب‌‌بهایی که برای استان ایلام مشخص شده بر اساس اعلام مدیران این شرکت در استان جوابگوی هزینه‌های آنان نبوده و این امر سبب بدهکار بودن آنان به شرکت توزیع برق ایلام شده است.

شیرخانی تصریح کرد: پس از آب‌ و فاضلاب شهری و روستایی، دانشگاه علوم پزشکی و مخابرات از دیگر بدهکاران شرکت توزیع برق ایلام بوده که به نظرم شرکت مخابرات توجیهی برای این بدهی ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: شرکت مخابرات بدهی‌های دوره‌های قبل را بهانه فقدان پرداخت این بدهی کرده و در این راستا بدهی خود را به شرکت توزیع برق ایلام پرداخت نمی‌کند.

وی ادامه داد: شرکت توزیع برق ایلام تمام توان و تلاش خود را صرف ارائه خدمات مطلوب به مشترکین برق در استان ایلام کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

 

 

نظر شما