جلسه شورای اداری شهرستان چرداول برگزار شد.

به منظور آمادگی و هماهنگی ادارات برای آیین های بزرگداشت هفته دولت

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۴:۰۷
کد خبر: ۴۴۷۰۶۷
به منظور آمادگی و هماهنگی ادارات برای آیین های بزرگداشت هفته دولت
امروز چهارشنبه 95/5/27 پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری با حضور مسئولین ادارات و اعضای شورای اداری به ریاست فرماندار برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- پرویز کولانی" فرماندار شهرستان چرداول در این جلسه گفت:هفته دولت ،هفته نکوداشت شهیدان رجائی وباهنر است.

وی افزود:در این هفته باید اقدامات انجام شده دولتمردان در سطح شهرستان را توسط خبرنگاران به مردم اطلاع دهیم و تعامل وارتباط مسئولان ومدیران شهرستان با خبرنگاران جهت انعکاس اخبار وعملکرد ادارات شهرستان باید همیشگی باشد وتنها باید به یک هفته خاص محدود نشود.

فرماندار چرداول اظهار داشت:دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای تفرقه اندازی وایجاد مشکل در کشور ما ساکت ننشسته وهرروز در فکرتوطئه بر علیه کشور ما هستند.

کولانی تصریح کرد:امسال 22پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان چرداول بهره برداری وکلنگ زنی خواهد شد واقدامات وخدمات بزرگی درسطح شهرستان انجام شده است که ان شاالله در هفته دولت به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی گفت:تکریم ارباب رجوع باید در سطح ادارات مورد توجه مدیران قرار بگیرد زیرا مردم ما تمامی حرکت مسئولان را رصد می کنند.

فرماندار چرداول افزود:در چند روز گذشته تعدادی از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری به فرمانداری شهرستان مراجعه نمودند تا در این شهرستان سرمایه گذاری بالائی انجام دهند واین حرکت خوب در شهرستان است.

در پایان این جلسه از آقای حمید گراوند رئیس شورای اسلامی شهر سرابله با اهداء لوح تقدیر بعمل آورده شد

12

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز