نماینده ایلام در مجلس از پیگیری عدم پرداخت طلب کشاورزان خبر داد

۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۹:۳۳
کد خبر: ۴۴۸۰۲۱
نماینده ایلام در مجلس از پیگیری عدم پرداخت طلب کشاورزان خبر داد
با گذر چندین ماه از تحویل گندم کشاورزان به جهاد کشاورزی، تاکنون بیشتر طلب کشاورزان پرداخت نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-، جلال میرزایی نماینده حوزه انتخابیه ایلام ایوان مهران سیروان چرداول ملکشاهی در مجلس از برگزاری جلسه با معاون وزیر جهاد کشاورزی پیرامون عدم پرداخت پول گندم کشاورزان خبر داد.

✅وی اظهار داشت: با وجود گذشت چندین ماه از خرید تضمینی گندم اما در برخی از مناطق شاهد عدم پرداخت مطالبات به حق کشاورزان هستیم که در این زمینه چندین جلسه با وزارت جهاد انجام داده ایم و پیگیر این موضوع هستیم.

✅میرزائی گفت: بارش های مناسب در غرب کشور سبب به وجود آمدن سال زراعی مناسب و خوشحالی کشاورزان شد اما خرید گندم و عدم پرداخت به موقع پول آن ناراحتی کشاورزان عزیز و زحمت کش را به همراه آورد.

 

✅این نماینده مجلس با اشاره به هدف دولت از خرید مستقیم گندم افزود: دولت برای قطع ید دلالان،حمایت از کشاورزان و تامین گندم مصرفی کشور اقدام به خرید گندم از کشاورزان می کند که خوشبختانه امسال شاهد همکاری کشاورزان عزیز و تحقق اقتصاد مقاومتی شده ایم.

✅جلال میرزائی خاطرنشان کرد: دولت هم اکنون با کمبود 14 هزار میلیارد تومان بودجه برای پرداخت این بدهی مواجه است اما در جلسه ای که با معاون وزیر جهاد داشته ایم و طبق قولی که از وزارت گرفته ایم طی روزهای آینده این مبلغ تامین اعتبار می شود و مطالبات پرداخت میگردد..

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز