فرماندار دره شهردر نشست خبری شنبه شب با خبرنگاران گفت :

توانمند سازی سمن ها نقش مهمی در توسعه جامعه دارد

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۴:۱۴
کد خبر: ۴۴۸۵۳۶
توانمند سازی سمن ها نقش مهمی در توسعه جامعه دارد
در دولت یازدهم زمینه ایجاد و تشکیل سازمان های مردم نهاد تسهیل شده است و دولت با بهبود شرایط به دنبال توسعه و تقویت فعالیت تشکل های غیر دولتی در جامعه می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا_ ایلام  دراین نشست خبری با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد می توانند بستر لازم را برای افزایش مشارکت آحاد مختلف مردم در جامعه فراهم سازند اظهار داشت: دولت یازدهم در بحث گسترش فعالیت های سازمان های مردم نهاد توجه ویژه ای دارد به همین لحاظ سازمان‌های مردم نهاد یکی از ضروریات جامعه می باشد.

فرماندار دره شهر اضافه کرد: حمایت از توسعه کمی و کیفی سازمان‌های مردم‌نهاد از اهداف دولت تدبیر و امید است، چرا که سمن ها نقش مهمی را در توسعه سیاسی و اجتماعی می توانند داشته باشد.

وی به تجربه های موفق تشکیل و گسترش سمن ها در اواخر دهه 70 اشاره کرد و گفت: از سال های 76 به بعد با حمایت های مالی و فکری مجموعه دولت بسیاری از استعدادهای جوانان در قالب همین گروه ها شکوفا شد و منشأ بسیاری از ابتکارات و اختراعات گردید.

" خیرالله گراوند" از پیگیری فعالیت های سمن ها در شهرستان دره شهر توسط نفرمانداری خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بازدید های از این سازمان های مردم نهاد صورت گرفته و در جلساتی که با مسئولین آنها داشته ایم، مسائل و مشکلات آنها احصاء و جمع بندی شده است.

فرماندار دره شهر  در پایان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر کمبود اعتبارات به عنوان یکی از مهمترین مشکلات سازمان های مردم نهاد می باشد که امیدواریم دولت بتواند با حمایت های مادی و معنوی، این تشکل های مردمی را در رسیدن به اهداف تعیین شده خود کمک کند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز