افتتاح ۱۱۵ پروژه توزیع برق در هفته دولت فقط در ایلام

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۳:۳۸
کد خبر: ۴۵۰۳۱۷
افتتاح ۱۱۵ پروژه توزیع برق در هفته دولت فقط در ایلام
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: 115 پروژه برق رسانی همزمان با هفته دولت با اعتباری افزون 100 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و افتتاح می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-مهندس هادی شیرخانی اظهار کرد: از این تعداد پروژه 95 طرح مربوط به احداث و اصلاح برق شهری و روستایی با اعتباری بیش از شش میلیارد و 770 میلیون ریال ، سه پروژه مربوط به تامین و احداث روشنایی معابر با اعتبار یک میلیارد ریال و پنج پروژه نیز در راستای توسعه فیدرهای فشار متوسط با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این ایام به بهره برداری می رسند.

وی افزود: تامین برق مسکن مهرایلام (سه پروژه) با اعتبار2 میلیارد و 700 میلیون ریال، احداث و بازسازی ساختمان اداری بخش زرین آباد دهلران با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و احداث 50 کیلو وات فولتاژ(خورشیدی) در پنج سایت اداری استان با اعتباری بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر طرح هایی هستند که در ایام هفته دولت در استان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع  برق استان ایلام یادآور شد: این طرح ها به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق رسانی به متقاضیان و همچنین ایجاد روشنایی معابر جدید اجرا شده اند.

در حال حاضر بیش از 200 هزار مشترک خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی در سطح استان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق ایلام بهره مند هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز