۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار بحران در دوسال اخیر به استان ایلام اختصاص یافته است

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۷:۴۰:۳۱
کد خبر: ۴۵۱۶۵۵
۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار بحران در دوسال اخیر به استان ایلام اختصاص یافته است
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در دیدار با نماینده مردم استان ایلام و مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: بیش از 600 میلیارد تومان در قالب اعتبارات بحران در دوسال اخیر به استان ایلام اختصاص یافته است .

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام، مهندس نجار در این دیدار با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: این میزان اعتبار در قالب مواد 10 و 12 مدیریت بحران در دوسال گذشته به استان ایلام تخصیص یافته که در بخش سیل و زلزله شامل کمک های بلاعوض ، اعتبارات عمرانی و تسهیلات ارزان می شود.

وی خاطر نشان کرد : اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به استان نیز حدود 100 میلیارد تومان بود که تاکنون بیش از 50 درصد آن محقق شده است .
کاظم زاده نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجهات و زحمات مدیریت بحران به استان با اشاره به سیل فروردین 95 در استان که بیشتر شهرهای جنوبی استان را درگیر نمود خواستار تخصیص اعتبارات مصوب شده بحران در این حوزه شد و گفت: با توجه به وضعیت استان ایلام و نبود امکانات و اعتبارات مناسب تخصیص اعتبارات مصوب شده در بحث زلزله و همچنین سیل اخیر می تواند راهگشای مشکلات و مسائل استان خصوصا در حوزه جنوب باشد.
مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش از روند بازسازی و تخصیص اعتبارات بحران در استان ایلام در حوزه سیل و زلزله خواستار تحقق اعتبارات تخصیص نیافته استان در حوادث اخیر شد و با تشکر از توجهات مهندس نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: این اعتبارات اختصاص یافته به استان نیز حاصل توجه و همکاری بی شائبه مدیریت بحران کشور بوده و البته با توجه به محرومیت های استان و نیاز به بازسازی زیرساخت های تخریب شده و خسارت دیده در ایلام توجه بیشتر به این استان ضروری به نظر می رسد.
کرمی روند بازسازی در استان ایلام را بسیار مناسب و سریع دانست و بیان داشت: در حال حاضر استان ایلام تبدیل به یک کارگاه بزرگ جهت بازسازی استان شده است .
وی خاطر نشان کرد: در بحث بازسازی مناطق زلزله زده تاکنون حدود 5 هزار منزل مسکونی به صورت کامل بازسازی شده و بیش از 18 هزار واحد نیز تعمیرات و مقاوم سازی انجام شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز