مدیرکل مدیریت بحران ایلام:

استان ایلام تبدیل به کارگاه بزرگ برای بازسازی سیل و زلزله شده است

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۷:۳۹:۰۶
کد خبر: ۴۵۱۶۶۳
استان ایلام تبدیل به کارگاه بزرگ برای بازسازی سیل و زلزله شده است
مدیرکل مدیریت بحران ایلام گفت: استان ایلام تبدیل به یک کارگاه بزرگ برای بازسازی ناشی از خسارت‌های وارده از سیل و زلزله شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلاماحمد کرمی اظهار داشت: در دیداری که با شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی و نجار رئیس سازمان مدیریت بحران داشتم، ضمن ارائه گزارش از روند بازسازی و تخصیص اعتبارات بحران در استان ایلام در حوزه سیل و زلزله خواستار تحقق اعتبارات تخصیص نیافته استان در حوادث اخیر شدم.

وی ادامه داد: ضمن تقدیر از نجار رئیس سازمان مدیریت بحران، اعتبارات اختصاص یافته به استان نیز حاصل توجه و همکاری بی‌شائبه مدیریت بحران کشور بوده و البته با توجه به محرومیت‌های استان و نیاز به بازسازی زیرساخت‌های تخریب شده و خسارت دیده در ایلام توجه بیشتر به این استان ضروری به نظر می‌رسد.

مدیرکل مدیریت بحران ایلام روند بازسازی در استان ایلام را بسیار مناسب و سریع دانست و بیان داشت: در حال حاضر استان ایلام تبدیل به یک کارگاه بزرگ برای بازسازی ناشی از خسارت‌های وارده از سیل و زلزله شده است.

وی خاطر نشان کرد: در بحث بازسازی مناطق زلزله زده تاکنون حدود 5 هزار منزل مسکونی به صورت کامل بازسازی شده و بیش از 18 هزار واحد نیز تعمیرات و مقاوم سازی انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز