علی سایه میری در سومین جلسه ذیحسابان

ذیحسابان همواره باید در پی آموختن و یاد گیری باشند

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۳:۳۹
کد خبر: ۴۵۲۶۳۹
ذیحسابان همواره باید در پی آموختن و یاد گیری باشند
جلسه ذیحسابان دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۵به ریاست علی سایه میری، نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

به گزارش برنا ایلام، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت شهیدان رجایی و باهنر گفت : ما میراث دار خون شهیدان هستیم و باید با پیروی از مشی آنان حافظ ارزشها و دستاوردهای باشیم که حاصل جانفشانی ها و از خودگذشتگی شهیدان است.

علی سایه میری با بیان گزارش مسائل اساسی در حوزه سرمایه گذاری و اقدامات انجام شده اخیر و همچنین در حوزه های پولی و اعتباری استان، گزارشی از تملک دارایی های استان در شش ماهه اول سال ارائه داد و عنوان کرد جابجایی ذیحسابان به زودی پایان پذیرفته و احکام جدید نیز به زودی به ذیحسابان ابلاغ می گردد. 
وی بیان کرد: ذیحساب به دلیل اهمیت و حساسیت حرفه ای و با توجه به این واقعیت که همه چیز را نمی داند، باید همیشه در پی بالا بردن توان حرفه ای و کسب آموزش و یاد گیری باشد.
وی گفت: ذیحساب از نظر ما مجتهد کارش است و قطعا" 100% به همه موارد اشراف ندارد ولی همیشه مجال فراگیری هست و از طرفی هر دستگاه اجرایی نیز بنا به ماهیت کار و خدماتی که ارائه می دهد تجربیات خود را دارد و در مفاهیم کاربردی تفاوت دارد یعنی به تعدد نوع کار و دستگاه اجرایی، جا برای تجربه اندوزی هست .لذا  در این جلسه از حسن وسیعی از ذیحسابان با سابقه و از اساتید دانشگاه خواسته شده تا دراین جلسه با بیان نکاتی در خصوص قوانین بالادستی اصل 53 قانون اساسی و همچنین قانون محاسبات عمومی کشور نکاتی را متذکر گردد که این جلسه شروعی باشد برای اینکه در جلسات آتی به بیان قوانین و مقررات و بررسی آنها به صورت گروهی توسط کلیه اعضا پرداخته شود.
صادق نورآبادی سرپرست معاونت نظارت مالی و رئیس خزانه استان در ادامه جلسه گفت : به منظور تسریع در تهیه و تنظیم صورتحساب عملکرد بودجه سال 1394 کل کشور ، ضروری است کلیه دستگاه های اجرایی متمرکز استانی، نسبت به ارسال صورتحساب نهایی دریافت و پرداخت اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای خود به همراه تراز نهایی به انضمام فرم های عملکرد و مدارک مورد نیاز حساب نهایی اعتبارات سرمایه ای  به اداره هماهنگی تلفیق حساب ها  و روش های حسابداری این معاونت (جناب آقای سعید احمدی) ارسال نمایند.
وی در خصوص تغییر و تحولات ذیحسابان افزود این تغییرات طبق شناخت ها و توجه به توانایی های ذیحسابان صورت گرفته و انتظار می رود بعد از جابجایی شرایط قبلی تکریم ذیحساب در دستگاه تداوم یافته و کارهای نیمه تمام نیز پایان پذیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز