رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ؛

احیاء واحدهای صنعتی تعطیل شتاب مناسب گرفته است

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۰۲:۱۸
کد خبر: ۴۵۳۰۰۳
احیاء واحدهای صنعتی تعطیل شتاب مناسب گرفته است
رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت از روند رو به رشد احیاء واحدهای صنعتی تعطیل خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری برنا -ایلام، "یاراله نصیری" در آیین بهره برداری از شرکت ایلام صالح اظهار داشت: شرکت گچ ساختمانی ایلام صالح همان کارخانه گچ ماربره سابق می باشد که با گذشت 13 سال از تعطیلی آن مجدد به چرخه تولید بازگشته است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: سرمایه گذار این واحد تولیدی از افراد بومی، تحصیلکرده و توانمند استان بوده که با بهسازی و نوسازی ماشین آلات خطوط تولید موفق شده است این واحد را مجدد احیا کند.

این مسوول با اشاره به میزان سرمایه گذاری انجام شده عنوان داشت: در دوره جدید و پس از تغییر و تحول مدیریتی در سطح این واحد، برای به کارگیری ماشین آلات نو با هدف تولید محصول با کیفیت؛ بیش از 32 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این واحد برای بیش از 20 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد نموده و با احتساب اشتغالزایی غیر مستقیم و جانبی بالغ بر 70 نفر از این طریق امرار معاش خواهند کرد.

نصیری با اشاره به پتانسیل های معدنی استان در حوزه صنایع کانی غیر فلزی خاطر نشان کرد: شرک تولیدی گچ ایلام صالح با بهره گیری از معادن غنی گچ، استفاده از توان تجربه نیروهای تحصیلکرده بومی منطقه و ظرفیت تولید سالانه 100  هزار تن گچ‌ ساختمانی زمینه دست یابی به بازارهای هدف را دارد.

وی گفت: مدیران شرکت تلاش دارند محصولات تولیدی را به بازارهای خارج از کشور صادر نمایند که بدون شک این امر باعث توسعه صادرات غیرنفتی، ایجاد ارزش افزوده و گام نهادن در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در عمل خواهد بود.

 

نظر شما