رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دهلران:

۱۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان دهلران فعالیت دارند

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۹:۰۷
کد خبر: ۴۵۳۵۳۵
۱۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان دهلران فعالیت دارند
امیر دانیاری: یک هزار و ۶۰۰ ورزش کار سازمان یافته در دهلران فعالیت می کند که از این تعدد ۵۰۰ نفر بانوان و یک هزار و ۱۰۰ نفر را آقایان تشکیل داده اند.
 
به گزارش برناایلام نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران با اصحاب رسانه برگزار شد . امیر دانیاری در این نشست اظهار داشت : شهرستان دهلران یکی از قطب های اصلی ورزش استان ایلام بوده و در بیشتر رشته های ورزشی دارای عناوین کشوری و آسیایی است.

وی گفت : در حال حاضر ۳۰ هیئت ورزشی در سطح شهرستان فعال است و کاراته، فوتبال، فوتسال، تکواندو، والیبال، بسکتبال، پینگ پنگ، کشتی و...از جمله رشته های ورزشی و مدال آور شهرستان هستند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان دهلران افزود: خوشبختانه امسال دولت تدبیر وامید در بحث اعتبارت استانی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برای تکمیل وتجهیز اماکن ورزش شهرستان تخصیص دارده که این نشان از توجه دولت به ورزش در این شهرستان است.

دانیاری عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ورزش کارن این شهرستان در رشته های ورزشی توانستند ۱۰۵ مدال کشوری واستانی را کسب کنند.

وی گفت: حضور تیم های فوتسال شرهانی و تیم فوتبال مرز نشینان به عنوان نمایمندگان استان در دره جوانان و نوجوان هستند که این نشان از استعداد وتوانایی ورزش این شهرستان دارد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان دهلران بیان داشت: خوشبختانه شطرنج بازان شهرستان دهلران در مسابقات اخیر کشور توانسته اند سه سهمیه بین المللی را کسب کنند.

دانیاری گفت: از ابتدی سال تاکنون بیش از ۱۰۰ مسابقه ورزشی استانی در رشته های مختلف در سطح شهرستان برگزار شده است.

وی همچنین تصریح کرد: سرانه ورزشی در شهرستان دهلران ۸۲ صدم متر مربع است که رتبه اول سرانه ورزشی در استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز