قدردانی از عملکرد وخدمات صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در جشنواره تعاونی های برتر استان

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۸:۲۴
کد خبر: ۴۵۵۴۶۶
قدردانی از عملکرد وخدمات صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در جشنواره تعاونی های برتر استان
یازدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان ایلام صبح روز یکشنبه چهاردهم شهریورماه با حضور دکتر عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری، زرگوش مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان ، شرف خانی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام و تعاون گران و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در محل سالن جلسات هتل زاگرس برگزار شد.

به گزارش برناعسکری هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری ایلام در این جلسه به نظام اقتصادی کشور بر اساس سه رکن تعاونی، خصوصی، دولتی اشاره کرد و گفت: در تمام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، بر کاهش تصدی گری دولت و ترغیب و تقویت بخش تعاونی و غیر دولتی تاکید شده است که می تواند باعث  افزایش اشتغال و توسعه پایدار شود. در این جشنواره زرگوش مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی،. به نقش ارزنده تعاونی ها در توسعه اقتصادی کشورها اشاره کرد و افزود: اقتصاد هر کشور زیر بنای اصلی و اساسی توسعه همه جانبه یک کشور محسوب می شود و تعاونی ها در هر کشور می توانند زیر بنای توسعه اقتصادی باشند. زرگوش اضافه کرد: از هفته تعاون سال گذشته تا کنون تعداد 94 تعاونی با عضویت 1080 نفر و سرمایه ثبتی 4614 میلیون ریال وبا 1019 فرصت شغلی در گرایش های مختلف تشکیل و به ثبت رسیده اند و در این هفته و به برکت هفته تعاون، 44 تعاونی با عضویت 317 نفر و اشتغالزایی 775 نفر و سرمایه گذاری  773/399 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند که به عنوان نمونه شرکت تعاونی 2451 تولید سولفات پتاسیم با سرمایه گذاری 350 میلیارد ریال و اشتغالزایی 70 نفر از جمله تعاونی های به بهره برداری رسیده فوق می باشد.
مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان ایلام ضمن تشکر و قدردانی از خدمات صندوق کارآفرینی امید استان در ر استای حمایت از کسب وکارهای خرد وکوچک و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به تعاونی ها ، عملکرد صندوق را بسیار موثر و مطلوب ارزیابی نمود.
در پایان جشنواره از تعاونی  های برتر سطح استانی در گرایش های مختلف تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز