مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت

بازدید استاندار از شهرک صنعتی ایلام در راستای رویکرد اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۱:۱۴
کد خبر: ۴۵۶۱۶۶
بازدید استاندار از شهرک صنعتی ایلام در راستای رویکرد اقتصاد مقاومتی
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت : استاندار ایلام در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و بسته حمایتی دولت یازدهم در حوزه صنعت و تولید از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش برنا"مرتضی دارایی" افزود : استاندار ایلام در این برنامه از چندین واحد صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال در شهرک صنعتی ایلام از جمله شرکت ایلام ایوان لایه ، چیپس حسن بیگی ، شوری جات و ترشی جات ساجدی (تعاونی 445) و حوله بافی قائم دیدن کرد و در جریان مسائل و مشکلات صاحبان این واحدها قرار گرفت.

دارایی اظهار داشت : واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال استان در راستای بسته حمایتی خروج از رکود دولت و با حمایت بانک های عامل پس از صدور مجوز و موافقت ستاد تسهیل سرمایه گذاری استان ، متقاضیان دریافت تسهیلات برای احیا و رونق واحد تولیدی خود به بانک عامل معرفی می شود.

وی ادامه داد : تاکنون درخواست های 200 واحد صنعتی و تولیدی استان برای برخورداری از تسهیلات بانکی در پایگاه بهین یاب دریافت و بررسی شده که برای بهرمندی از وام به بانک های عامل معرفی شدند.

استاندار ایلام در حاشیه این بازدید گفت : عزم دولت تدبیر و امید در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور برای احیا و فعال سازی صنایع خرد، کوچک و متوسط بسیار جدی است.

"محمدرضا مروارید"اظهار کرد : همه موانع کار و مسائل سد راه واحدهای صنعتی و تولیدی استان رصد و شناسایی شده که بر اساس سیاست های دولت یازدهم امسال احیا آنها در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود : به همین منظور نشست های هفتگی ستاد تسهیل سرمایه گذاری برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه تولید استان و معرفی صنعتگران به بانک ها برای تامین نقدینگی و تسهیلات به دنبال رویکرد دولت در زمینه رونق تولید و صنعت به صورت منظم برگزار می شود.

در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام ، رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با همراهی استاندار ایلام از شهرک صنعتی ایلام دیدن کردند.

 

نظر شما