مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خبر داد:

هدفگذاری وزارت علوم برای شرکت ۱۰۰ هزار دانشجو در کنگره اربعین

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۶۵۰۰
هدفگذاری وزارت علوم برای شرکت ۱۰۰ هزار دانشجو در کنگره اربعین
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از هدفگذاری وزارت علوم برای شرکت ۱۰۰ هزار دانشجو در کنگره عظیم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش برنا فضل الله ایرجی ظهر سه شنبه در جلسه مدیران فرهنگی دانشگاه های منطقه پنج کشور که با حضور مسئولان دانشگاه های رازی و صنعتی کرمانشاه، ایلام، لرستان و کردستان در دانشگاه ایلام برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری همچون کارگاه های شعر و خاطره نویسی و ثبت تصاویر مستند دانشجویان در هنگامه برگزاری آیین های اربعین برای دانشجویان پیش بینی شده است.

وی افزود: ترویج فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین (ع) با توجه به تاثیرات شگرفی که در تربیت معنوی دانشجویان دارد، در برنامه ریزی های مسئولان این وزارتخانه طی سال جاری گنجانده شده است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: یکی از برنامه های مسئولان فرهنگی وزارت علوم اجرای طرح پیاده روی اربعین است که در این راستا ستادی با هدف ساماندهی دانشجویان متقاضی و انجام برنامه ریزی های لازم به منظور شرکت گسترده تر و هماهنگ تر دانشجویان تشکیل شده است.

ایرجی تاکید کرد: فراخوان شرکت در این آیین معنوی در تمامی دانشگاه های سراسر کشور اعلام و با استقبال کم نظیر دانشجویان روبرو شده است ضمن اینکه بخشنامه های اجرایی شدن این طرح نیز بزودی بیان می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به مرزهای گسترده استان ایلام با کشور عراق و تردد میلیونی زائران از مرز مهران برای سفر به عتبات عالیات گفت: دانشگاه های استان و بویژه دانشگاه ایلام می تواند در برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در این راستا پیشگاه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز