معاون استانداری ایلام:

​دفاتر پیشخوان با عملکرد نامناسب در ایلام پلمپ می شوند

۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۲۳:۱۰:۰۱
کد خبر: ۴۵۸۸۳۲
​دفاتر پیشخوان با عملکرد نامناسب در ایلام پلمپ می شوند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: دفاتر پیشخوانی که در ارزیابی عملکرد صورت گرفته موفق نبوده و رضایت مردم را جلب نکنند، پلمپ می شوند.
به گزارش برنا، حشمت الله عسگری روز یکشنبه در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان اظهار داشت: ۶۴ دفتر پیشخوان هم اکنون در سراسر استان فعالیت می کنند و با توجه به وظایف تعیین شده در قانون برای این دفاتر می توانند در سرعت بخشی بر فرآیندهای اداری و کم کردن حجم مراجعات به دستگاه ها تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی افزود: به هر میزان بتوانیم زمینه دسترسی آسانتر مردم را به این مراکز بیشتر کنیم، سطح رضایت مندی از خدمات ارائه شده نیز بیشتر می شود.

معاون استاندار ایلام بر نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد دفتار پیشخوان تاکید کرد و یادآور شد: مراکزی که نتوانند در ارائه خدمت به مراجعه کنندگان موفق باشند، پلمپ خواهند شد.

عسگری ادامه داد: طرح صدور کارت و پرونده الکترونیکی سلامت با همکاری دفاتر پیشخوان و دانشگاه علوم پزشکی در دست اقدام است که در راستای تسهیل امور و ثبت الکترونیکی اطلاعات سلامت مردم انجام می شود.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این جلسه از گردانندگان دفاتر پیشخوان خواست در اجرای طرح الکترونیکی کردن اطلاعات سلامت دقت لازم را بکار گرفته و حداکثر همکاری را با کارشناسان این دانشگاه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز