مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام:

موسیقی اصلی ترین جزو فرهنگ است

۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۴:۱۴
کد خبر: ۴۶۰۰۷۳
موسیقی اصلی ترین جزو فرهنگ است
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: موسیقی اصلی‌ترین جزو فرهنگ است و اهمیت زیادی در انتقال مفاهیم دارد.
به گزارش  برناایلام، آقای محمد جواد شوهانی افتخار ایلام و به‌ نوعی افتخار صدا و سیمای مرکز استان به شمار می‌روند و وی در زمینه آواز و هنر یک سبک دارند و باید گفت که موسیقی اصلی‌ترین جزو فرهنگ است که کار نمایش و رادیو و تلویزیون بدون موسیقی ابتر می‌شود و موسیقی اهمیت زیادی در انتقال مفاهیم دارد.

وی با بیان اینکه شوهانی در حال حاضر مسئول واحد شعر و موسیقی صداوسیمای مرکز ایلام هستند و باوجود ایشان در یک سال گذشته ما کمترین نقصان و کمبود در زمینه موسیقی در بخش‌های رادیویی و سیما داشته‌ایم و به‌نوعی موفقیت‌های زیادی در این زمینه برای مرکز ایلام نیز حاصل‌شده است.

وی تصریح کرد: در ارزیابی‌های انجام‌شده در چهار ماهه اول سال جاری به کمک هنرمندان ما رتبه دوم کشوری در زمینه موسیقی را کسب کرده‌ایم و برنامه شبانه «مانگه شو» که یک برنامه موسیقیایی است با کسب بیشترین نمره به‌عنوان پربیننده‌ترین برنامه شبانه در بین مراکز استان‌ها انتخاب‌شده است.

مراسم رونمایی از آلبوم «نیلمه جی» کاری از محمدجواد شوهانی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز