استاندار ایلام از تردد روزانه ۱۰ هزار نفر زائر عتبات عالیات از مرز مهران خبر داد

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۸:۲۲
کد خبر: ۴۶۶۹۲۹
استاندار ایلام از تردد روزانه ۱۰ هزار نفر  زائر عتبات عالیات از مرز مهران خبر داد
45 روز تا اربعین/ تردد روزانه بیش از 10 هزار نفر زائر عتبات از مرز مهران

به گزارش برنا ایلام، از روز گذشته پایانه‌ی مرزی مهران مملو از زائران عاشقی است که می‌خواهند تاسوعا و عاشورای حسینی را در بین‌الحرمین باشند.

این روزها  مهران نسبت به سال گذشته در چنین ایامی مرز مهران شلوغ‌تر است و این نوید پیاده‌روی عظیمی را می‌دهد که در ایام اربعین، شور حسینی را به نمایش خواهد گذاشت.

«محمدرضا مروارید» - استاندار ایلام دراین‌باره به ایسنا گفت: همزمان با آغاز ماه محرم و نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به‌طور متوسط هرروز 10 هزار زائر از طریق مرز بین‌المللی مهران به عتبات عالیات در کشور عراق مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 18 گیت ورودی و 18 گیت خروجی برای تسهیل در تردد زائران در مرز مهران آماده ارائه خدمات است، تصریح کرد: به منظور ایجاد سهولت در تردد زائران 10 گیت ورودی در این پایانه مرزی را به ارائه خدمات به زائران خروجی از مرز اختصاص دادیم تا خروج زائران از کشور در زمان کمتری انجام گیرد.

استاندار ایلام از زائران خواست  با توجه به افزایش حجم ترددها در ایام محرم نسبت به دیگر ایام سال از این مرز، با صبر و حوصله مسئولان اجرایی و عوامل پلیس گذرنامه را در ارائه خدمات یاری کنند.

مروارید تاکید کرد: هم‌اکنون هیچ مشکلی برای تردد زائران از این پایانه مرزی وجود ندارد و امکانات موجود جوابگوی حجم زائران است و اگر کمبودی باشد به‌سرعت از سوی مسئولان مرتبط جبران می شود.

برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی 100 گیت ورودی و خروجی در پایانه مرزی مهران پیش‌بینی‌شده تا در حداقل زمان امکان خروج و ورود زائران فراهم شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز