بانوان برگزیده مرحله استانی به مسابقات کشوری قرآن کریم اعزام شدند

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۸:۰۷:۳۴
کد خبر: ۴۶۹۳۹۰
بانوان برگزیده مرحله استانی به مسابقات کشوری قرآن کریم اعزام شدند
ده بانوی فعال قرآنی به مرحله کشوری مسابقات شفاهی قرآن کریم ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در استان البروز اعزام شدند . مسابقات قرآن کریم ورزشکاران جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در دو بخش خواهران و برادران و در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، حفط سه جزء، حفظ ده جزء و حفظ بیست جزء برگزار می شود.

به گزارش برناایلام؛ محمدرضا تردست معاون فرهنگی و امور جوانان با اعلام خبر اعزام ده بانوی فعال قرآنی از استان ایلام به مرحله کشوری گفت : دومین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان از بیست و چهارم تا بیست و هفتم مهرماه به میزبانی استان البرز و شهر کرج برگزار خواهد شد .

وی افزود: مرحله کتبی این مسابقات به منظور صرفه جویی در زمان و امکانات بصورت غیرمتمرکز و در استانها انجام شد و امروز ده بانوی برتر و منتخب مرحله استانی جهت حضور در مرحله شفاهی به شهرستان کرج اعزام شدند .

تردست در خصوص روند برگزاری مسابقات گفت : مسابقات قرآن کریم ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در بخش خواهران و برادران و طی سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می شود که در استان ایلام مرحله شهرستانی با همکاری سازمان های مردم نهاد و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در سطح همه شهرستانها برگزار شد 

معاون فرهنگی و امور جوانان ادامه داد : برگزیدگان مرحله شهرستانی در مرحله استانی به میزبانی شهر ایلام با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، حفط سه جزء، حفظ ده جزء و حفظ بیست جزء مشخص شدند .

مرحله کشوری این مسابقات در بخش برادران هفته آینده در استان البرز برگزار خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز