اولین جشنواره میکرو و مینی بسکتبال غرب کشور در ایلام برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۴:۱۶
کد خبر: ۴۷۲۶۴۰
اولین جشنواره میکرو و مینی بسکتبال غرب کشور در ایلام برگزار شد
جشنواره مینی بسکتبال با تلاش و همکاری هیئت بسکتبال شهرستان ایلام و با حضور تیم‌هایی از استان‌های کردستان، کرمانشاه و سه تیم از ایلام به مدت دو روز در سالن ورزشی نیروی انتظامی شهر ایلام برگزار شد.
به گزارش برنا- ایلام -رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام گفت: هدف از برگزاری این مسابقات با حضور بیش از 100 ورزشکار از متولدین 1382 به بعدانجام شد آشنایی ورزشکاران با محیط ورزشی، قوانین و شرایط مسابقات و فضای حکم بر مسابقات بسکتبال بود.

وی ادامه داد: آشنایی والدین به محیط ورزشی و شناخت آنها نسبت به بار روانی مسابقات و نیازهای روحی فرزندان آنها از دیگر اهداف این جشنواره بود که با برنامه ریزی های انجام شده اطلاعات خوبی توسط خانواده ها در این زمینه کسب شد 

کمالی خاطر نشان کرد : این مسابقات جنبه رقابتی نیز نداشت و بر اساس قوانین آن تمام بازیکنان به تیم‌های مختلف تقسیم و به صورت نمایشی و براساس قوانین ویژه آن به رقابت پرداختند.

وی گفت: از نکات قابل توجه حضور پرشور والدین و صرف ناهار در کنار بازیکنان در محل سالن برگزاری مسابقات بود که توسط هیات بسکتبال استان ایلام تدارک دیده شده بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام ادامه داد : : در پایان جشنواره مسابقه دوستانه بین تیم منتخب ایلام و کرمانشاه با حضور ارئیس هیئت بسکتبال استان و رئیس حراست اداره کل ورزش جوانان استان ایلام برگزار شد که این دیدار دوستانه با برتری تیم کرمانشاه به پایان رسید .

کمالی در پایان گفت : برگزاری این جشنواره نتیجه همکاری و همراهی اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام و هیئت بسکتبال استان و شهرستان بود که مراتب تقدیر و تشکر خود را به آایان طولابی و آهیده تقدیم میدارم 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز