مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام :

برنامه های راهبردی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تحول گرا خواهد بود

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۱:۵۱
کد خبر: ۴۷۵۹۵۲
برنامه های راهبردی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تحول گرا خواهد بود
نگاه فرهنگی تربیتی سلطانی فر به ورزش زمینه ساز اتفاقات خوشایندی در ورزش کشور خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنا- ایلام؛ بهروز حیدرزاده  مدیرکل ورزش و جوانان  ایلام,برنامه های راهبردی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان را تحول گرا خواند و گفت : ابتدا باید گفت سلطانی فر با ارائه برنامه های راهبردی مدون نشان داده است که می تواند در حوزه های ورزش و جوانان از مشاورانی عالم، متخصص و با تجربه استفاده نماید .

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام افزود : در بخش راهبردهای ورزشی وزیر پیشنهادی بر«توسعه و ارتقای فرهنگی - تربیتی عرصه های ورزشی» تآکید شده است که این نشان از نگاه فرهنگی ایشان به حوزه ورزش دارد و این تفکر یکی از نیازهای اساسی اصلاح ساختار ورزش در کشور است و موجب اتفاقات خوشایندی خواهد شد.

وی گفت : توازن در رشته های ورزشی برای افراد و گروه های مختلف جامعه از دیگر نکات بارز و مثبت در برنامه های سلطانی فر است که در صورت اجرایی شدن یکی از مؤلفه های تحول در ورزش کشور عملی خواهد شد .

حیدرزاده اضافه کرد : راهبردهای وزیر پیشنهادی در بخش جوانان حکایت از وجود نگاهی عالمانه به این حوزه است و سطانی فر نشان داده است که سعی در حفظ طیف رنگین کمانی جوانان دارد، علاوه بر آن تأکید ایشان بر تعمیق باورهای مذهبی و انقلابی باعث ایجاد اطمینان خاطر در بین اقشار مختلف جامعه و جوانان انقلابی می شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ابراز امیدواری کرد برنامه های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید بای تصدی وزارت ورزش و جوانان مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گیرد و گفت : سطانی فر از بدنه دولت است و سوابق مدیریتی متعدد، از ایشان فردی با تجربه و آگاه به مدیریت ساخته است . امیدوارم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در بررسی های خود به توانمندی ها، سوابق و برنامه های راهبردی سلطانی فر توجه ویژه داشته باشند .

اعلام حمایت روسای هیات ورزشی استان از وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان 

آبختی سنجابی رییس هیات فوتبال: حمایت خود را از وزارت مسعود سلطانی فر اعلام می کنیم و می دانیم که نمایندگان به نظر جامعه ورزش توجه دارند

احمد کریمی راد رییس هیات کاراته : سطانی فر گزینه مناسبی برای وزارت ورزش و جوانان است

احمد کرمی رییس هیات شنا : وزیر پیشنهادی می تواند تعامل خوبی در راستای منافع ورزش با دولت ایجاد کند

علی احسان شریف نیا رییس هیات نجات غریق : سلطانی فر از بدنه دولت است و با انتخاب او  می توان از تجاربش برای ورزش و جوانان استفاده کرد

 سعید فاضلی ملی پوش وقهرمان اسیائی رشته ووشو گفت:دکتر سلطانی‌فر با توجه به تجاربی که از قبل با خود دارند اکنون نیز می‌توانند با توجه به فرصتی که تا رقابت‌های آسیایی مانده و باید همه تیم‌ها خود را آماده کنند، با برنامه‌ریزی خوب خودشان ورزش را به سمت موفقیت سوق دهند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز