استاندار ایلام تأکید کرد :

سرشماری تا قبل از مراسم اربعین در شهرستان مهران پایان یابد

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۴:۰۹
کد خبر: ۴۷۶۰۶۰
سرشماری تا قبل از مراسم اربعین در شهرستان مهران پایان یابد
در حال حاضر در سرشماری اینترنتی در استان 31 درصد جمعیت مورد سرشماری قرار گرفته اند که در برخی از شهرستان ها تا 45 درصد هم رسیده است .

به گزارش برنا- ایلام؛ محمدرضا مروارید در جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 با اشاره به شرکت کم نظیر مردم استان در مرحله سرشماری اینترنتی گفت: از مردم استان به خاطر مشارکت در سرشماری اینترنتی قدردانی می کنم .

وی با تقدیراز دست اندرکاران برگزاری سرشماری خاطر نشان کرد: ایلام در حال حاضر در سرشماری حضوری در رده ی چهارم کشور قرار دارد.
استاندار ایلام اعلام کرد: در سرشماری اینترنتی 56 هزار نفر برای استان ایلام هدفگذاری شده بود که بسیار بیشتر از این رقم مردم مشارکت داشتند.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در سرشماری اینترنتی در استان 31 درصد جمعیت مورد سرشماری قرار گرفته اند که در برخی از شهرستان ها تا 45 درصد هم رسیده است .
مروارید خاطر نشان کرد: تلاش ما این است در سریعترین زمان ممکن نسبت به سرشماری کل استان اقدامات لازم را صورت دهیم خصوصا در شهرستان مهران که تلاش است تا قبل از اربعین سرشماری در کل این شهرستان صورت گیرد و روند سرشماری نشان از این دارد که می توان در حداقل زمان ممکن پایان کار را اعلام نمود
وی ادامه داد: در رابطه با هدایای سرشماری اینترنتی نیز 50هزار سیم کارت هدیه رایتل به استان اختصاص یافته است که هماهنگی های لازم برای تحویل این سیم کارت ها صورت گرفته است و سیم کارتهای همراه اول نیز 10 هزار قطعه برای استان در نظر گرفته شده که امیدواریم تعداد این سیم کارت ها افزایش یابد و به کل خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت نموده اند یک سیم کارت اهدا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز