شهردار سرابله از اجرای طرح تشدید برخورد و جمع‌آوری سد معبر کنندگان در سطح شهر خبر داد.

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۶:۲۹
کد خبر: ۴۷۷۸۸۸
شهردار سرابله  از اجرای طرح تشدید برخورد و جمع‌آوری سد معبر کنندگان در سطح شهر خبر داد.
شهردار سرابله:به اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از تخلفات شهری و سد معبر عنوان کرد: چند نقطه از شهر آماده‌شده تا کسانی که معیشتشان از محل فروش میوه است و اهل شهر سرابله هستند در این فضاها به ادامه فعالیت بپردازند.

  به گزارش خبرگزاری برنا-به نقل از روابط عمومی شهرداری سرابله -مهندس سجادمیرزایی در صبح  سه شنبه در حاشیه بازدید طرح های دردست اجرای در سرابله با اشاره به عرضه میوه توسط دست ‌فروشان و ایجاد سد معبر در معابر و خیابان‌های شهر توسط مغازه‌دارها گفت: باهدف زیباسازی محیط و پاک‌سازی معابر شهری اکیپ مبارزه با سد معبر شهرداری  سرابله تشکیل و برخورد قانونی با سد کنندگان معابر آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به تبصره‌ یک ماده‌ ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی بر ممنوعیت سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها به‌منظور استفاده غیرمجاز، اکیپ تشکیل و نسبت به جمع‌آوری و انتقال وسایل موجود در پیاده‌روها و معابر شهر سرابله کرده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از تخلفات شهری و سد معبر عنوان کرد: چند نقطه از شهر  آماده‌شده تا کسانی که معیشتشان از محل فروش میوه است و اهل شهر  سرابله هستند در این فضاها به ادامه فعالیت بپردازند.

وی با تأکید بر ساماندهی دست‌فروشان در محدوده هسته مرکزی شهر تاکید کرد: در حال حاضر با کنترل در سطح شهر، میزان سد معبر به حداقل رسیده است.

وی لزوم همراهی مردم برای تأمین نظم و انضباط شهری را مورد تأکید قرارداد و گفت: ساماندهی دست‌فروشان شهر آغازشده و برای این افراد فضایی مشخص‌شده تا بتوان شرایط منظمی را بر شهر حاکم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز