نماینده حوزه جنوبی استان ایلام:

وجود رود خروشان سیمره و مستعد بودن زمینهای کشاورزی این شهر، توسعه بخش کشاورزی از راهکارهای مهم رفع بیکاری در منطقه است

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۲:۰۴
کد خبر: ۴۷۹۲۹۶
وجود رود خروشان سیمره و مستعد بودن زمینهای کشاورزی این شهر، توسعه بخش کشاورزی از راهکارهای مهم رفع بیکاری در منطقه است
اشتغالزایی مهمترین اولویت مسئولان در بخش ماژین است/بهره برداری از پل میدان خلف تا یک ماه اینده

به گزارش خبر گزاری برنا ایلام شادمهر کاظم زاده" نماینده حوزه جنوبی استان ایلام در حاشیه بازدید از پروژهای بخش ماژین گفت: به دلیل بعد مسافت با مرکز شهرستان این شهر از لحاظ امکانات رفاهی، اشتغال و راه سازی ازمحرومیتهای زیادی رنج می برد.

وی اظهار کرد: در بحث راهسازی با پیگیریهای انجام شده اعتباری 17 میلیار ریالی از محل صندوق توسعه ملی برای راههای روستایی و داخلی شهر در نظرگرفته شده که کار ان بزودی با تعیین پیمانکار آغاز خواهد شد.

کاظم زاده در بحث گاز رسانی نیز افزود: کار علمک گذاری و شبکه داخلی بصورت صد در صدی انجام شده و  اتصال آن به لوله خط شیش نیز با همکاری مدیر کل شرکت گاز استان تا پایان سالجاری به پایان می رسد.

وی همچنین با اشاره به پل میدان خلف بعنوان یکی از مطالبات اصلی مردم ماژین گفت:  این پل با دهانه 105 متر و پیشرفت 70 درصدی با تامین اعتبار 20 میلیارد ریالی تا یک ماه اینده به بهره برداری خواد رسید.

نماینده حوزه جوبی استان ایلام اشتغال را مهمترین دغدغه مرم ماژین دانست و یادآور شد: وجود رود خروشان سیمره و مستعد بودن زمینهای کشاورزی این شهر، توسعه بخش کشاورزی از راهکارهای مهم رفع بیکاری در منطقه است.

وی افزود: با پیگیری انجام شده به دنبال اجرای پروژه تجمیع پمپاژهای منطقه کول کنی برای مشروب سازی بیش چهار هزار هکتار از اراضی دیم منطقه هستیم که می تواند بستر مناسب اشتغالزایی در بخش ماژین باشد.

وی تصریح کرد: همچنین با همکاری نهادهای خدمات رسان کمیته امداد و بهزیستی کار توانمند سازی مددجویان این منطقه بزودی اغاز و اشتغالزایی خوبی نیز در این زمینه انجام خواهد گرفت.

کاظم زاده افزود: برای سهولت در کارهای اداری نیز به دنبال استقرار نمایندگی ادارات شهرستان در بخش ماژین هستیم.

منخب مردم حوزه جنوب استان ایلام خاطر نشان کرد: رفع محرومیتها، پیگیری پروژهای ناتمام، اشتغال، اجرای پروژهای ملی و پیگیری مطالبات بحق مردم حوزه انتخابیه ام از برنامه های چهارساله دوران حضورم در مجلس شورای اسلامی است.

 

نظر شما