فرماندار دهلران:

اطلاعات ۶۰ درصد خانوارهای دهلران در سرشماری عمومی ثبت شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۰۸:۴۷:۱۴
کد خبر: ۴۷۹۳۱۱
با مشارکت 11 هزار خانوار، تاکنون 60درصد خانوارهای شهرستان سرشماری شده اند و مابقی خانوارها نیز در مدت باقی مانده تا 28 آبان سرشماری می شوند.


به گزارش خبرگزاری برنا- ایلام امیدعلی سبزی فرماندار دهلران اظهار کرد: از 28 مهر امسال مرحله دوم (مراجعه حضوری) سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 آغاز شده و تاکنون 11 هزار خانوار دهلرانی؛ سرشماری شده اند.

وی افزود: از این تعداد، 6 هزار خانوار با تحویل کد آماری به مامور سرشماری و پنج هزار خانوار نیز که قبلا موفق به ثبت اطلاعات خود در مرحله اینترنتی نشده بودند، بصورت مصاحبه حضوری در این سرشماری مشارکت کردند.

فرماندار دهلران با اشاره به اسکان 18 هزار خانوار در این شهرستان تاکید کرد: با مشارکت 11 هزار خانوار، تاکنون 60درصد خانوارهای شهرستان سرشماری شده اند و مابقی خانوارها نیز در مدت باقی مانده تا 28 آبان سرشماری می شوند.

سبزی از خانوارهای غایب نیز خواست ضمن تماس با ستاد سرشماری شهرستان یا مراجعه به سایت سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کرده و در این طرح ملی مشارکت کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت سرشماری و نقش آن در تصمیم گیری ها و برنامه ریزهای کلان درخواست داریم که مردم با ماموران سرشماری همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

شهرستان دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز