اصغر کمالی :

از دانش آموزان باستانی کار شهرستان ایلام تجلیل شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۴:۴۹
کد خبر: ۴۸۰۲۷۹
از دانش آموزان باستانی کار شهرستان ایلام تجلیل شد
مراسم تجلیل از دانش آموزان باستانی کار باشگاه ورزشی ذوالفقار با حضور خانواده ها و مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام برگزار شد .
به گزارش برنا ایلام ؛مراسم تجلیل از دانش آموزان باستانی کار باشگاه فرهنگی ورزشی ذالفقار با حضور خانواده های آنها برگزار نمود .

اصغر کمالی مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان در این برنامه گفت : در تاریخ انقلاب سه رویداد بزرگ در 13 آبان رخ داده است که یکی از آنها تبعید حضرت امام خمینی (ره) در 13آبان 1343 به ترکیه است و دومی تسخیر لانه جاسوسی امریکا در 13ابان 1359 و انتخاب این روز به نام روز مبارزه با استکبار جهانی است . مناسبت مهم دیگر این روز داستان سیزدهم آبان 1357 و در روزهای اوج‌ گیری انقلاب اسلامی است که ده ها نفر از دانش ‌آموزان که برای انجام تظاهرات در محوطه دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، هدف تیراندازی مأموران حکومت قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام گفت : این ایام بهانه ای است برای توجه بیشتر به دانش آموزان و تفکر در باره شیوه تربیت دانش آموزانی انقلابی و سالم که باید از تمام ظرفیت ها و سلیقه ها برای رسیدن به این هدف بهره گرفت .

وی افزود : ورزش یکی از راههای تربیت فرزندانی سالم است و ورزش باستانی علاوه بر تمرین جسمی به نوعی حفظ فرهنگ ماندگار اسلامی ایرانی نیز محسوب می شود و آموزه هایی همچون جوانمردی، از خود گذشتگی، دوری جستن از کبر و غرور و دستگیری افراد کم توان تر را به فرد یاد می دهد .

کمالی بیان کرد : خانواده های ما باید به فرزندان خود برای انتخاب ورزش باستانی افتخار کنند و بدانند با ورود میوه های زندگی آنها با این رشته ورزشی علاوه بر سلامت جسمی می توانند برای تأمین سلامت روحی و اخلاق و رفتار فرزندانشان هم تا حدودی به این رشته ورزشی تکیه کنند .

در این مراسم دانش آموزان باستانی کار با تقدیم لوح تقدیر و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز