یگانه فرماندار شهرستان چرداول:

اطلاعات ۶۲ درصد خانوارهای چرداول در سرشماری عمومی ثبت شد.

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۸:۲۲
کد خبر: ۴۸۰۸۹۶
اطلاعات ۶۲ درصد خانوارهای چرداول در سرشماری عمومی ثبت شد.
اجرای این طرح یکی دیگر از برنامه های تدوین شده و با برنامه ریزی توسط دولت تدبیر و امید است که مشارکت گسترده مردم در سطح کشور از این برنامه نشانگر علاقه مردم به ارائه راهکارها و خدمات مناسب توسط دولتمردان در تمام عرصه های مختلف می باشد.

به گزارش برنا-- ایلام- یگانه فرماندار شهرستان چرداول  اظهارداشت:پس از پایان مهلت ثبت نام اینترنتی، سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت مراجعه حضوری آغاز شده و تاکنون بیش از 10 هزار و 700 خانوار سرشماری شده اند.

وی گفت: برآورد کلی خانوارهای شهرستان چرداول در این دوره از سرشماره 16 هزار خانوار است که با مشارکت مردم تاکنون 62 درصد سرشماری شده و مابقی تا پایان فرصت باقی مانده یعنی 28 آبان سرشماری می شوند.
یگانه افزود: با شروع ثبت نام اینترنتی آمارگیری نفوس و مسکن در سال 95 تمهیدات لازم برای شرکت و حضور مردم در این برنامه مهم کشوری فراهم شده و علیرغم پراکندگی و گستردگی روستاها و شهرها از 16 هزار خانوار ساکن بیش از هفت هزار خانوار معادل 42 درصد در این طرح شرکت کردند. 
فرماندار چرداول گفت: اجرای این طرح یکی دیگر از برنامه های تدوین شده و با برنامه ریزی توسط دولت تدبیر و امید است که مشارکت گسترده مردم در سطح کشور از این برنامه نشانگر علاقه مردم به ارائه راهکارها و خدمات مناسب توسط دولتمردان در تمام عرصه های مختلف می باشد. 
یگانه تاکید کرد: در زمان ثبت نام اینترنتی روستای زیرتنگ بیجنوند از توابع شهرستان چرداول با داشتن 131 خانوار و جمعیت 500 نفر 100 درصد بصورت اینترنتی ثبت نام کردند که یک رکورد در سطح کشور بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز