توسط شهرداری ایلام

برای بازگشت زوار حسینی ترمینال موقت در ایلام راه‌‌اندازی شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۰:۵۶
کد خبر: ۴۸۴۳۹۶
برای بازگشت زوار حسینی ترمینال موقت در ایلام راه‌‌اندازی شد
برای شتاب‌بخشی در ارائه خدمات حمل و نقل به زوار این زمین در جوار فرودگاه ایلام پیش‌بینی شده تا با استقرار اتوبوس زمینه تسهیل در تردد و بازگشت زوار فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا -ایلام "منت محمدی شهردار ایلام اظهار داشت: سه هکتار زمین در جوار فرودگاه شهدای ایلام برای ارائه خدمات به زوار آماده‌سازی شده است.

وی افزود: برای شتاب‌بخشی در ارائه خدمات حمل و نقل به زوار این زمین در جوار فرودگاه ایلام پیش‌بینی شده تا با استقرار اتوبوس زمینه تسهیل در تردد و بازگشت زوار فراهم شود.

محمدی ادامه داد: شهرداری ایلام تمام توان خود را صرف پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی کرده و در این زمینه اقداماتی را انجام داده که امیدواریم مورد رضایت حق تعالی قرار گرفته باشد.

شهردار ایلام اضافه کرد: توزیع مواد غذایی گرم و آش و آب میوه و کیک و ... در بدون ورود و بازگشت زوار و همچنین اقدام برای جابه‌جایی زوار در حین بازگشت از جمله فعالیت‌های شهرداری ایلام در این زمینه است.

محمدی تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی و ارائه خدمات فرهنگی و همچنین در اختیار دادن غرفه و زمین به دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان تنها بخش دیگری از فعالیت‌های شهرداری ایلام بوده است.

 

نظر شما