امروز:

علیرضا لطفی با استقبال جامعه ورزش وارد ایلام شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۶:۳۱
کد خبر: ۴۸۵۴۹۸
علیرضا لطفی با استقبال جامعه ورزش وارد ایلام شد
علیرضا لطفی قهرمان مسابقات وزنه بردای نوجوانان آسیا در ژاپن که موفق به کسب سه مدال طلا شد با استقبال مسئولین و جامعه ورزش استان وارد فرودگاه شهدای ایلام شد

به گزارش برنا- ایلام ا؛ مراسم استقبال از قهرمان وزن 94 کیلوگرمی مسابقات وزنه بردای نوجوانان آسیا عصر دیروز دو شنبه اول اذر ماه با حضور مدیران ورزشی و جمعی از جامعه ورزش استان در فرودگاه شهدای ایلام برگزار شد .

علیرضا لطفی نوجوانان ایلامی و عضو تیم ملی نوجوانان است که در مسابقات وزنه بردای آسیایی ژاپن موفق شد با ثبت 3 حرکت صحیح 130، 135 و 138 کیلوگرم مقتدرانه بالاتر از سایر رقبای 94 کیلویی خود در جایگاه نخست قرار گرفته و مدال طلای حرکت یکضرب این دسته را به خود اختصاص دهد.
بهروز حیدرزاده در حاشیه این استقبال گفت : نیروی انسانی سرمایه ورزش است و اصلی ترین سرمایه نوجوانان و نونهالان هستند زیرا آینده ورزش کشور به دست این دو قشر خواهد رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان بیان کرد : لطفی یکی از سرمایه های ورزشی استان است و آینده روشن و موفقی دارد که رسیدن به ان مستلزم تلاش این ورزشکار و نگاهش به دور دست هاست .
وی افزود : لطفی راه درازی در پیش دارد که برای طی کردن این مسیر نیاز به حمایت ها و مشوق هایی دارد، در بحث حمایت ها بی شک هیئت وزنه برداری از هیچ تلاشی در حد توان خود دریغ نخواهد کرد ، اما تشویق وی یک موضوع همه جانبه است و علاوه بر هیئت شاید خانواده وی مهمترین نقش را داشته باشند .
حیدرزاده گفت : اداره کل ورزش و جوانان در حد وسع و توان خود در خدمت همه ورزشکاران و قهرمانان بوده است و درب های این نهاد همیشه به روی جوانان و ورزشکاران استان باز خواهد بود
 
اشتراک گذاری در فارس توییتر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز