تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در هفته نهم لیگ برتر میزبان قشقایی شیراز است

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۳:۵۱:۱۷
کد خبر: ۴۸۵۸۸۶
تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در هفته نهم لیگ برتر میزبان قشقایی شیراز است
سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه تختی ایلام برگزار می شود.

به گزارش برنا ایلام  فاطمه حیاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز گفت: تیم پالایش گاز ایلام با کسب 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و در هفته نهم به مصاف تیم قشقایی شیراز می رود.

وی افزود: این تیم هفته گذشته بازی به تعویق افتاده خود را با تیم استقلال تهران با پیروزی 2 بر صفر پایان داد و روز دوشنبه یعنی دو روز پیش نیز به مصاف تیم قدر بم کرمان رفت و با نتیجه 2 بر یک این بازی را واگذار کرد

وی با بیان اینکه تیم بم کرمان تیم قدرتمند فصل و بیشتر بازیکنان آن در تیم ملی حضور دارند، گفت: شکست این تیم نتیجه لحاظ نکردن یک پنالتی مسلم بود که به فدرسیون اعتراض شده و در حال پیگیری آن هستیم.

حیاتی تاکید کرد: طبق ضوابط فدراسیون داوران بعد از هر بازی باید ریکاوری و یک فاصله زمانی یک هفته ای برای قضاوت های بعدی طی کنند اما این داور 2 روز از قبل دیدار این 2 تیم، بازی تیم های سیرجان و اصفهان را قضاوت کرده بود.

وی ادامه داد: این دیدار حساس در شرایطی ادامه داشت که تیم ما 2 بر یک عقب بود و می توانست این نتیجه را به تساوی تغییر دهد اما بدلیل قضاوت ناعادلانه این داور تیم ما مغلوب شد.

حیاتی ابراز امیدواری کرد با شرایط مناسب بازیکنان و میزبانی بتوانیم در بازی روز شنبه شاهد پیروزی مقتدرانه این تیم باشیم.

تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام دربازی های گذشته خود در رقابت های فصل جدید لیگ برتر موفق به کسب پنج برد، یک تساوی و 2 باخت و 16 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز