مسابقه فوتبال بین تیم های بانوان ایلام و شیراز برگزار نشد

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۸۷۳۲۷
مسابقه فوتبال بین تیم های بانوان ایلام و شیراز برگزار نشد
سرمربی تیم پالایش گاز بانوان ایلام گفت: دیدار 2 تیم فوتبال پالایش گاز و قشقایی شیراز که قرار بود روز شنبه در ایلام برگزار شود، بدلیل انصراف تیم استقلال تهران از لیگ برتر انجام نشد تا در زمان دیگری برگزار شود.

به گزارش برنا؛ فاطمه حیاتی گفت: این بازی در چارچوب هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان طبق برنامه قرار بود امروز در ورزشگاه تختی ایلام برگزار شود که به پنجشنبه هفته جاری موکول شد.

به گفته وی، به علت انصراف تیم استقلال تهران از رقابت های لیگ برتر، باید قرعه کشی مجدد بین تیم های باقی مانده برای دیدارهای بعدی صورت گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد در چند روز آینده بازیکنانش بتوانند آمادگی خود را افزایش داده و از امتیاز میزبانی بهره مند شوند تا با شکست تیم قشقایی بتوانیم در جدول مسابقات جایگاه خود را ارتقا دهیم.

حیاتی در ادامه علت شکست این تیم در بازی هفته قبل مقابل بم نماینده کرمان را لحاظ نکردن یک پنالتی مسلم از سوی داور بازی دانست که این اقدام در روند بازی تاثیر گذار بود.

تیم پالایش گاز بانوان ایلام در بازی های گذشته خود در رقابت های فصل جدید لیگ برتر موفق به کسب پنج برد، یک تساوی و 2 باخت و 16 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز