فرماندار دهلران:

ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی گازی تولید برق در دهلران

۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۷:۴۵:۲۱
کد خبر: ۴۸۷۴۱۸
در سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی این طرح بیش از 130 میلیون یورو برای خرید تجهیزات و مابقی نیز برای تامین ایستگاه های گاز، عملیات ساختمانی و آماده سازی هزینه می شود.

به گزارش برنا- ایلام- سید حسینعلی موسوی فرماندار دهلران در نشستی با مجری طرح ساخت نیروگاه و مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط با اشاره به راندمان 58 درصدی این نیروگاه اظهار کرد: برای ساخت این نیروگاه با تکنولوژی روز و مصرف حداقل آب و آلایندگی زیست محیطی کم، در حال پیگیری هستیم.

وی بر ضرورت تسریع در اخذ مجوزهای لازم توسط شرکت مجری تاکید کرد و افزود: مطالعه منطقه برای مکان یابی مناسب، تامین آب و زمین مورد نیاز و خط انتقال گاز از موضوع های هستند که باید پیگیری شوند.

موسوی از سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی در اجرای این طرح خبر داد و تاکید کرد: بیش از 130 میلیون یورو برای خرید تجهیزات و مابقی نیز برای تامین ایستگاه های گاز، عملیات ساختمانی و آماده سازی هزینه می شود.

فرماندار دهلران با استقبال از اجرای این طرح و اشاره به فواید آن برای طرح های ان جی ال 3100 و پتروشیمی و از طرفی اشتغالزایی مناسب، گفت: آمادگی برای هر گونه همکاری و اقدام مورد نیاز در اجرای طرح و نیازمندی های آن با همکاری دستگاه های اجرایی داریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز