معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان :

خانواده ها مهمترین نقش در استعداد یابی فرزندان دارند

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۶:۲۲
کد خبر: ۴۹۰۰۶۸
خانواده ها مهمترین نقش در استعداد یابی فرزندان دارند
در مرحله اول استعداد یابی 5 رشته ورزشی اقدام به برگزار نمایشگاه و انجام تست های ورزشی می کنند .

به گزارش برنا-ایلام ؛ مهرداد جنگلی معاون امور ورزش اظهارداشت : جشنواره استعداد یابی ورزشی ویژه سنین ۶ تا ۱۲ سال میباشد که از تاریخ هفدهم تا نوزدهم آذر ماه در مجموعه ورزشی غدیر شهر ایلام برگزار می شود .

وی افزود : در مرحله اول استعداد یابی ۵ رشته ورزشی شامل تیراندازی ، ژیمناستیک ، جودو ، کاراته و ووشو با محوریت هیئت ورزشهای همگانی اقدام به برگزاری نمایشگاه و استعداد یابی در بین کودکان و نوجوانان و جذب آنها می کنند .

معاون امور ورزش گفت : خانواده ها مهمترین نقش در استعداد یابی فرزندان دارند واصلی ترین نکته در برگزاری این جشنواره نیاز به همراهی خانواده ها و والدین است و والدین می توانند در عمل توانمندی و استعداد فرزندانشان را از طریق تست های ورزشی مختلف مشاهده کنند.

جنگلی ادامه داد: باید از هر راهی برای آگاه سازی خانواده ها استفاده کنیم و نقش و اهمیت آنها در اینده ورزشی فرزندانشان را به آنها یادآوری کنیم.
وی افزود : حضور خانواده ها در کنار فرزندان در این جشنواره می تواند نقطه اوج آن باشد و اگر بتوانیم به این هدف برسیم می شود برای داشتن قهرمانان بزرگی از استان در آینده امیدوار بود .
جنگلی همچنین برنامه های اجرایی جشنواره را اعلام کرد و گفت : روز چهارشنبه برنامه استعدادیابی رشته های کاراته و تیر اندازی ویژه دختران از ساعت 8 تا 11 برگزار می شود، سپس میزبان مراسم افتتاحیه جشنواره در ساعت 11 با حضور مسئولین استان و خانواده ها خواهیم بود .
وی اضافه کرد : استعدادیابی رشته های کاراته و تیراندازی ویژه پسران عصر چهارشنبه ساعت 14 تا 18 برگزار می شود .
معاون امور ورزش ادامه داد : روز پنج شنبه صبح رشته های ووشو و ژیمناستیک برنامه استعدادیابی دختران را از ساعت 8 تا 12 اجرا خواهند کند و در عصر همین روز رشته های جودو، ووشو و ژیمناستیک برای پسران برنامه خواهند داشت .
وی در خصوصی برنامه اختتامیه گفت : این آئین روز جمعه ساعت 15:30 با حضور مهمانان برگزار خواهد شد .
 
اشتراک گذاری در فارس توییتر

 

نظر شما