مدیرکل مدیریت بحران استان:

خسارت بارندگی‌های هفته گذشته ایلام برآورد می‌شود

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۵:۲۴
کد خبر: ۴۹۰۶۱۲
خسارت بارندگی‌های هفته گذشته ایلام برآورد می‌شود
اکنون کارشناسان در بخش‌های مختلف مشغول برآورد خسارات هستند و البته علاوه بر شهرستان آبدانان به دیگر مناطق استان ایلام نیز از جمله شهرستان‌های بدره، ایوان، سیروان ، دهلران و بخش‌های از شهر ایلام هم خسارت‌های وارد شده است.

به گزارش برنا- ایلام مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام اظهار داشت: تعیین خسارت‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر در دست بررسی کارشناسان و مسوولان امر در مدیریت بحران استان ایلام قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از چهارشنبه هفته گذشته با ورود سامانه بارش‌زا مناطق مختلف استان ایلام تحت تاثیر این سامانه قرار گرفت و بارش باران با وزش باد شدید و رعد و برق ایلام را در بر گرفت.

این مسؤول اضافه کرد: آن طور که سازمان هواشناسی استان اعلام کرد، شهرستان آبدانان با 112 میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش‌ها را از آن خود کرده اما این میزان بارش خسارت‌های را برای این شهرستان در پی داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: چون این بارش‌ها همراه با وزش باد بوده به زیرساخت‌های شهری و روستایی و عشایری و همچنین تاسیسات خسارت‌‌هایی را وارد کرده است.

کرمی تصریح کرد: اکنون کارشناسان در بخش‌های مختلف مشغول برآورد خسارات هستند و البته علاوه بر شهرستان آبدانان به دیگر مناطق استان ایلام نیز از جمله شهرستان‌های بدره، ایوان، سیروان ، دهلران و بخش‌های از شهر ایلام هم خسارت‌های وارد شده است.

وی گفت: این خسارت‌ها به خصوص در بحث شبکه‌های برق بوده و نیز عشایر در برخی روستاها و مناطق عشایری استان ایلام نیز دچار خسارت شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز